josjansen Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 Als ik een film direct opneem om b.v. een kwartier later deze te gaan kijken dan loopt deze meteen vast. Nu heb ik gemerkt dat elke keer als ik aan het zappen ben in de tussentijd terwijl de film aan het opnemen is dat ik die storingen krijg. Weet iemand hoe dit kan? Mvg Jos Jansen Arion AF-9400 PVR SE. et8000
paulie89 Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 Ziet er vergelijkbaar uit als met mijn pvr 5020 (zie hier: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;gonew=1#UNREAD en hier: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;gonew=1#UNREAD ) Misschien is het niet de pvr die de problemen veroozaakt maar de cam. ter info: ik heb de aston 1.07 met v 2.18 firmware. ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird. Locatie: 1339
josjansen Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Geplaatst: 16 september 2007 Ik heb er een Aston 1.07 inzitten met 2.18 firmware dus daar kan het niet aan liggen, want ik had ook de modulen geprobeerd van Canaldigitaal met het zelfde resultaat. Ik denk toch zelf dat het misschien aan de software ligt van de ontvanger zelf. Hopen dat bij de volgende update dit probleem opgelost is. et8000
paulie89 Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 voorlopig even met mijn dragon getest. nog weinig problemen tegengekomen in vegelijking met de aston. ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird. Locatie: 1339
DeBeek Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 Citaat: Ik heb er een Aston 1.07 inzitten met 2.18 firmware dus daar kan het niet aan liggen, want ik had ook de modulen geprobeerd van Canaldigitaal met het zelfde resultaat. Zou daar niet zo zeker van zijn, als je even rondneust op het forum, zie je dat er veel klachten zijn over de Aston met versie 2.18 erop. Deze Zelf heb ik mijn Aston ook geupdate naar 2.18 en echt lekker werkt hij nu niet meer. Over de orginele CD cam maar te zwijgen. Hou het lekker op mijn T-Rex, deze werkt perfect in de Arion / Echostar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen