pixiard Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 Omdat ik weer een met een schone lei wilde beginnen heb een reset van alle gegevens uitgevoerd op m'n TF5500, om vervolgens enkele een rijtje in te scannen en op te slaan. Na het scannen heb ik mbv Vega geprobeerd de satelliet zenders over te halen naar m'n PC. Tot m'n verbazing kwam echter na de herstart van de TF de oude zenderlijst incl. lnb instellingen te voorschijn. Nu blijkt dus dat na een reset het opnieuw opstarten de TP voldoende is om 'oude' zenderlijst terug krijgen. Wijzigingen (bv scannen nieuwe sat) worden ook niet bewaard en zijn na een herstart verdwenen. Wie heeft enig idee??
erwin05-verwijderd Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 ik denk dat je de oude lijst er weer ingezet hebt dus inplaats van geupload heb je gedownload. de linker knop is upload from stb de rechter is download to stb als je nu weer een fabrieksreset doet en 2 keer op ja klikken en dan vega weer gebruiken en dan de linker knop upload from stb gebruiken dan moet het lukken.
Sigma Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 als je bij een firmware een reset doet krijg je de de oorspronkelijke zenderlijst die in de firmware staat. maar doe je dan een nieuwere firmware er in zetten dan pas krijg je de nieuwe zenderlijst Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
erwin05-verwijderd Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 niet hellemaal goed naar een nieuwe firmware moet je een fabrieks reset doen dan pas zie je de nieuwe zenderlijst en nieuwe toegevoegde satellieten. doe je geen fabrieks reset na een firmware update dan hou je de oude zenderlijst en zie je ook niet de nieuwe eventuele toegevoegde satellieten.
pixiard Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Geplaatst: 15 september 2007 Vega is het probleem niet meer, er is iets anders aan de hand... Ik verwacht na een fabrieksreset met 2x een ja een lege zenderlijst en dat gebeurt ook, echter na een herstart van de TF zijn alle zenders weer terug. Het lijkt er wel op dat de geheugenplaats waar LNB instellingen en zenderlijsten worden bewaard geen nieuwe wijzigingen meer vasthoudt. Zodra er een herstart is gaan we weer terug naar de vorige toestand.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen