Ga naar inhoud


[TF5500PVR] Reset wordt ongedaan gemaakt na herstart


pixiard

Aanbevolen berichten

Omdat ik weer een met een schone lei wilde beginnen heb een reset van alle gegevens uitgevoerd op m'n TF5500, om vervolgens enkele een rijtje in te scannen en op te slaan. Na het scannen heb ik mbv Vega geprobeerd de satelliet zenders over te halen naar m'n PC. Tot m'n verbazing kwam echter na de herstart van de TF de oude zenderlijst incl. lnb instellingen te voorschijn. Nu blijkt dus dat na een reset het opnieuw opstarten de TP voldoende is om 'oude' zenderlijst terug krijgen. Wijzigingen (bv scannen nieuwe sat) worden ook niet bewaard en zijn na een herstart verdwenen.

Wie heeft enig idee??

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik denk dat je de oude lijst er weer ingezet hebt dus inplaats van geupload heb

je gedownload.

 

de linker knop is upload from stb

de rechter is download to stb

 

als je nu weer een fabrieksreset doet en 2 keer op ja klikken en dan vega weer gebruiken en dan de linker knop upload from stb gebruiken dan moet het lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je bij een firmware een reset doet krijg je de de oorspronkelijke zenderlijst die in de firmware staat.

 

maar doe je dan een nieuwere firmware er in zetten dan pas krijg je de nieuwe zenderlijst

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vega is het probleem niet meer, er is iets anders aan de hand...

 

Ik verwacht na een fabrieksreset met 2x een ja een lege zenderlijst en dat gebeurt ook, echter na een

herstart van de TF zijn alle zenders weer terug.

Het lijkt er wel op dat de geheugenplaats waar LNB instellingen en zenderlijsten worden bewaard geen nieuwe wijzigingen meer vasthoudt. Zodra er een herstart is gaan we weer terug naar de vorige toestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...