Ga naar inhoud


[5000pvr] problemen met afspelen opnames


Gast jdv

Aanbevolen berichten

Ik weet dat dit een probleem is waar al veel over geschreven is maar heb de oplossing nog niet kunnen niet vinden:

 

Heb hier al enkele jaren een tf5000pvr draaien. Tot voor kort met een Aston 1.05.

 

De laatste tijd was het onmogelijk om niet alleen een gecodeerde opname af te spelen, maar ook een ongecodeerde.

 

Heb daarom de Aston 1.07 dual cam gekocht, de fabrieksreset gedaan en de kanalen opnieuw ingelezen.

 

Het blijft echter onmogelijk een opname af te spelen (gecodeerd of ongecodeerd). Na 10 sec krijg ik de melding "gecodeerde opname etc" en stopt het afspelen. Wel houd ik geluid maar van een andere zender !!

 

Weet iemand raad ?

 

Bij voorbaat dank voor de reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat heb ik gedaan maar het probleem blijft.

Het vreemde is dus dat het beeld stopt maar de tf dan het geluid van een andere zender doorgeeft. Ik ben er nog niet achter of dit het geluid van een "live" kanaal is of het geluid van een (ander) kanaal dat is opgenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heeft niets met een reset te maken.

 

kijk maar naar zijn eerste bericht dat had hij al gedaan

 

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb Descramble multiple services uitgezet en even een opname van een minuutje gemaakt.

 

Kan deze nu helemaal afspelen. Geen idee wat deze functie inhoudt maar dit lijkt het probleem te zijn geweest.

 

Bedankt voor je tip !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had juist het idee dat Pip met (de voor mij nieuwe) Aston 1.07 beter werkte maar had niet de relatie gelegd met de daardoor vastlopende opnames.

 

Nogmaals bedankt. Was dit apparaat inmiddels zo zat, dat ik al aan het kijken naar een andere. Nu houden we hem nog maar effe (-:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik had juist het idee dat Pip met (de voor mij nieuwe) Aston 1.07 beter werkte maar had niet de relatie gelegd met de daardoor vastlopende opnames.


Welke firmware heb je in de Aston zitten? De nieuwste is 2.18.

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...