puk5600 Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 Ik heb op mijn servertje gbox 2 keer draaien. in mappen /var/cs en /var/cs1 als ik in putty cd /var/cs geef kom ik in server1 geef ik dan commando ./gbox_cam.sh stop stoppen bijde servers ermee. wat doe ik verkeerd of moet ik nog aanpassen zodat het wel werkt.
Henksat Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 Ik denk dat je de gbox_cam moet renamen in de map cs1, dus ipv met 2 mappen te werken, met 2 anders benoemde uitvoerbestanden werken. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
MagicOnline Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 Zoals je nu draait zal het nooit fatsoenlijk gaan werken. Gbox kijkt standaard in /var/keys voor de de configs. Als je 2x gbox start is de kans groot dat hij de configs dubbel uitleest. De reden waarom die van jou beiden stoppen ligt h.w.s. aan het feit dat beide gbox versie's de zelfde naam hebben. Hoe ik het heb gedaan: gbox.x86 >> /var/keys /var/tmp gbox2.x86 >> /va2/keys /va2/tmp Op die manier kun je ook gaan regelen dat beide gbox versies als service gestart kunnen worden. -sh-3.1# service gbox.x86 stop -sh-3.1# service gbox.x86 start -sh-3.1# service gbox2.x86 stop -sh-3.1# service gbox2.x86 start Op die manier heb je nooit geen gedoe En nog een voordeel is dat je ze in de init kan zetten zodat ze ook auto gestart worden als de server down is geweest. Als je wil kan ik je wel helpen... neem dan even contact op per mail (zie profiel) CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen