Gast Geplaatst: 21 september 2007 Geplaatst: 21 september 2007 Ik heb het prog opgestart en heb verbinding met de seriële poort maar langs de internetpoort lukt dat niet.
Adriano Geplaatst: 21 september 2007 Geplaatst: 21 september 2007 Citaat: Ik heb het prog opgestart en heb verbinding met de seriële poort maar langs de internetpoort lukt dat niet. Zal moelijk gaan, verbinding maken via het netwerk als je ip 0.0.0.0 is. Via de serieel poort kun je met het progje je ip aanpassen. Als je die functie nog niet kunt vinden, gaat de rest ook niet lukken, vrees ik. Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
Gast Geplaatst: 21 september 2007 Geplaatst: 21 september 2007 Citaat: Ik heb het prog opgestart en heb verbinding met de seriële poort maar langs de internetpoort lukt dat niet. Dan zul je het via de serieele poort moeten doen. want daar heb je verbinding mee.
Gast Geplaatst: 22 september 2007 Geplaatst: 22 september 2007 Even Googlen naar "Set static IP SF-team image" & dan vind je vanzelf 'n aantal tips.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen