Dilasso Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 Beste lezer, Ik wil films vanaf mijn PC bekijken op mijn TV. Op mijn PC- VGA-kaart heb ik een HDMI uitgang en op mijn TV (LCD) zit een DVI ingang, als ik met de juiste kabel (van HDMI naar DVI) de PC en TV aan elkaar koppel heb ik dan beeld en geluid op mijn TV? Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Pa senior Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 Dan heb je alleen beeld. Het geluid is apart.
Dilasso Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Geplaatst: 16 september 2007 Citaat: Dan heb je alleen beeld. Het geluid is apart. Dank voor je snelle reactie, ik weet voldoende. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen