guust Geplaatst: 18 september 2007 Geplaatst: 18 september 2007 De neumoteam software is een samenwerking tussen dgstation en het neumoteam omdat bepaalde problemen zich alleen in europa voordeden, dit kun je jammergenoeg niet zo makkelijk in japan oplossen. De V5 software is eigenlijk niets anders dan een andere gui met een stabiele huidige software versie. Bij dreambox wordt ook veel opgelost door hobby programeurs en daar waren de gebruikers eerst ook zeer ontevreden. Het laatste neumo image is echt een bruikbaar image, helaas wel af en toe de sync problemen, maar als je er mee weet om te gaan, zeer bruikbaar en een echt goede twintuner.
wian Geplaatst: 18 september 2007 Geplaatst: 18 september 2007 @guust: wat bedoel je met "als je er mee weet om te gaan"? Als er een sync probleem optreedt, hoe kan ik dit dan het snelst weer goed krijgen? Zelf zap ik wat heen en weer of zet een opname op, maar de ene keer gaat het snel weer goed en de andere keer herstart ik de hele ontvanger maar, omdat het blijft. hobby4all
Gast Geplaatst: 19 september 2007 Geplaatst: 19 september 2007 Citaat: Ik kan me vergissen, maar de versie 5 software die je bedoeld is de enigma software? Dit heeft toch helemaal niets met DGStation te maken, dit komt helemaal niet bij hun vandaan. ... Het is wel degelijk een DGS product. Zie volgende quote van hun eigen forum, gepost door Soon op 30 dec 2006: Citaat: We feel sorry not to have informed earlier about the progress of Version 5. There have been so many issues in developping that we have not completed the new version until now. The major difference of Version 5 from 2.xx is UI engine related parts only, and the others are generally similar or the same. As we have started before April of 2006, the functions added since this April have not been adopted. We are now at the end of work, but it still seems to need another months to put it on the forum. We will try our best to complete the new version ASAP and will inform to the forum again. Thanks for your full supports of DGStation products. @Guust: Ik kan gedeeltelijk met je mee wat betreft de sync problemen. Het zijn idd europese problemen. Maar dat neemt toch niet weg het feit dat hun producten wel degelijk op de europese markt verkocht worden en op deze markt problemen vertonen? Het oplossen van onder andere deze problemen "lijkt" een vergeten probleem. Ik zeg ook; het lijkt, omdat er ook geen enkele communicatie is naar de gebruikers. Enkel naar een minimaal aantal programmeurs welke hier in europa werken aan de "hobbyimages" (niet negatief bedoeld. Super zelfs, ga zo door anders hadden we hier helemaal niets bruikbaars). Zelf het forum, welke door DGS zelf in het leven is geroepen is zo dood als een pier. Mailtjes wordt nooit op gereageerd. Onbegrijpelijk!! En het statement: "maar als je er mee weet om te gaan", kan ik echt niet in mee gaan. Je hebt er helemaal gelijk in als het een tijdelijk probleem betreft en als noodoplossing, maar dit is niet tijdelijk meer. Verder kun je mij niet wijsmaken dat heel mijn verhaal je niet bekend in de oren klinkt en dat mijn mening niet door vele andere gedeeld word?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen