cosat Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 hallo na een aantal jaren heb ik de humax 5400 weer uit de kast gehaald heb inmiddels ook weer software opgescharreld maar hoe moet ik het ding nu van nieuwe software voorzien en in welke volgorde het is al zo lang geleden dat ik er niks meer van weet wie kan mij helpen ps had dit bericht per ongeluk ook op een andere plaats neergezet
Gast Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 Volg de eerste post hier "hoe het moet".
looney2 Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 Citaat: hallo na een aantal jaren heb ik de humax 5400 weer uit de kast gehaald heb inmiddels ook weer software opgescharreld maar hoe moet ik het ding nu van nieuwe software voorzien en in welke volgorde het is al zo lang geleden dat ik er niks meer van weet wie kan mij helpen ps had dit bericht per ongeluk ook op een andere plaats neergezet en dat twee keer? Humax 5400 TOH3.3 HOT5.3 + key.bin + HOEHETMOET HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen