Loui (K) Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 Een kennis van mij heeft een TomTom One kan daar TomTom6 die bij mij op de N 73 staat ook op.Ik bedoel dan de kaarten van tomtom zoals benelux of Europa Versie 675 map 1409?Zo niet wat voor versie moet ik dan gebruiken? Ik vraag dit omdat ik de voledige versie voor de N73 heb.(wel Legaal).
theparasol Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 Kaarten 675.1409 die kun je er wel opzetten maar moeten vervolgens wel geactiveerd worden. Nieuwere versies van de west-europa map passen niet op de one, of je moet al nieuwe navcore 7 software draaien en de kaarten officieel aanschaffen via tomtom zelf. De recentere kaarten zoals je ze ook aantreft op de nieuwste go modellen als de 710 zijn voorzien van een digitale handtekening die middels tomtom home aangepast worden op het apparaat. Voor dit type beveiliging is nog geen crack in omloop.
Loui (K) Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Geplaatst: 16 september 2007 Bedankt voor de uitleg dan zullen we eens kijken of het gaat lukken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen