Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gaat zo'n duo LNB ook werken met een AssCom Reference ontvanger en dan alleen voor astra 1 als tweede TV, ik weet dat hiervoor geen sofware update voor is (of ik heb het nog niet gevonden).

Voor de eerste TV heb ik de beschikking over een Phillips DSX 6073 Die geschikt kan worden gemaakt middels nieuwe software voor astra 1 en 3.

Gaan de coax-kabels rechtstreeks naar de onvangers of moet er nog een kastje tussen?

- Vu+ Duo 500Gb HDD

- philips DSR 7141

- 78cm schotel

- duo lnb

- Harmony 1100

Geplaatst:

2de TV? dan heb je een Twin duo nodig en gaan er 2 kabels naar binnen, geen kastjes nodig.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

Volgens mij kan die Asscom twee satellieten aan. Een software update zal er niet komen. De importeur is failliet en de overnemende partij heeft alles overgenomen behalve het Asscom gedeelte.

(Of ik moet weer melk hebben horen klotsen zonder te weten waar de t*p*l hangt)

Geplaatst:

Klopt bijna helemaal Astron de importeur heeft een doorstart gemaakt onder een nieuwe naam.

Maar leverd geen service meer op de Asscom omdat dit min of meer hun ondergang is geworden.

Ik heb vorige week nog bij een kennis een Duo lnb geprobeerd op een Asscom reference maar hij deet niks en kan verder ook niks instellen in de ontvanger.

of ik moet ergens overheen hebben gekeken.

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

Geplaatst:

De Phillips is geen probleem die is geschikt te maken voor astra 1 en 3.

Het gaat mij om of ik op de AssCom alleen astra 1 kan kijken met de DUO LNB?

- Vu+ Duo 500Gb HDD

- philips DSR 7141

- 78cm schotel

- duo lnb

- Harmony 1100

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen