Choco Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 Beste Sat4all members, Mijn vraag gaat over een telefooncentrale, ik kan met mijn telefoon onbeperkt naar buiten bellen. Alleen ik kan niet worden gebeld, heeft iemand een idee hoe ik achter mijn nummer kom. ( ik woon namelijk in een hotel met een telefooncentrale ) Ik zou graag mijn vaste lijn willen gebruiken voor viop gesprekken. mijn tel nr = eindigt op 815 intern dan Strongkia 8000+ - Canal digitaal - BASIC INTERPOL > S2-patch-sattrack 3.0 Fortecstar FSCI Plus+ AL7BAR-EMU Echostar DSB-717 - cyfrowy Polsat - MINI pakket
Big fellow Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 Vragen aan de "beheerder" van de telefoon centrale? Misschien is het wel zodanig geprogrammeerd dat je niet naar binnen kan bellen (direct)... Dat is vrij normaal aangezien het hotel waarschijnlijk maar een beperkt aantal lijnen heeft die binnenkomen en allemaal op het zelfde nummer zijn geprogrammeerd... Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Con Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 Uiteraard heb je al geprobeerd om vanuit je hotel je mobieltje te bellen. Anders nummerherkenning even inschakelen op de centrale? Over welke type centrale gaat het? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Miauw Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 Waar begint het algemene nummer van het hotel mee? Zet jou nummer er achter en proberen maar. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Big fellow Geplaatst: 18 september 2007 Geplaatst: 18 september 2007 Mensen, ik denk echt dat er een trunk met meerdere kanalen, welke allemaal zijn toegewezen aan hetzelfde nummer, naar het hotel toegaat. Er zijn weinig hotels die dit niet hebben... Als een hotel namelijk een blok nummers wil gebruiken dan moeten ze daar ook voor betalen etc. (en kanalen voor beschikbaar hebben...) Voor bedrijven ligt het anders. Daar kan het wenselijk zijn dat elke interne telefoon ook een extern nummer (kan) krijgen. Maar voor een hotel is dat niet echt nuttig. De gemakkelijkste manier om erachter te komen is gewoon vragen bij de receptie... Die kunnen je het snel genoeg vertellen. Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen