Gast Geplaatst: 18 september 2007 Geplaatst: 18 september 2007 ik wil graag hotbird,astra19.2 en astra 23,? onyvangen ,ik ben in het bezit van een dreambox 500s is dit mogelijk en hoe? [color:"red"]Onderwerp gewijzigd, "3 lnb´s" is geen onderwerp! [/color]
Gast Geplaatst: 18 september 2007 Geplaatst: 18 september 2007 Dat is geen enkel probleem. Ik heb hier 4 lnb's op een 500. Hoe? Settinglijst in de Dreambox. Schotel met 4 lnb's uitrichten. Switsch er tussen plaatsen. Schotel configuratie in de dreambox instellen. 4 satelieten met disecq AB. Mijn instellingen. Astra 1 is 1 of A op de switch en AA in de 500 Hotbird is 2 of B op de switch en AB in de 500 Astra 3 is 3 if C op de switch en BA in de 500 Astra 2 is 4 of D op de switch en BB in de 500 Succes, Maarten
TEUNISSEN76 Geplaatst: 18 september 2007 Geplaatst: 18 september 2007 Volgens mij bedoelt hij : hoe plaats ik mechanisch deze lnb's in een schotel. de astra 19/23 graden heeft al een disegc switch, en dat is niet te combineren met een bestaande switch
Gast Geplaatst: 18 september 2007 Geplaatst: 18 september 2007 Citaat: Volgens mij bedoelt hij : hoe plaats ik mechanisch deze lnb's in een schotel. de astra 19/23 graden heeft al een disegc switch, en dat is niet te combineren met een bestaande switch Omdat hij expleciet aangeeft een Dreambox 500 te hebben ga ik ervan uit dat hij de combinatie 3 lnb's met dreambox bedoelt. Zoniet, dan heeft een ander misschien wat aan de reactie. Maarten
Gast Geplaatst: 19 september 2007 Geplaatst: 19 september 2007 Het zou handig zijn dat japlin zich weer even meld. Bij zijn eerste posting moest ik ingrijpen vanwege een wazig onderwerp en verkeerd forum. Dat was een waarschuwing en de quiz hebben we al afgeschaft.
Gast Geplaatst: 19 september 2007 Geplaatst: 19 september 2007 inderdaad bedoel ik de combinatie dreambox 500 en 3 lnb's en wat ik daar voor nodig heb.Japlin
Gast Geplaatst: 19 september 2007 Geplaatst: 19 september 2007 Simpel : 3 lnb's een eenvoudige 4x1 Diseqc switch en een schotel met een houder voor 3 lnb's of zelf een paar beugeljes maken van ijzerstrips.
Gast Geplaatst: 21 september 2007 Geplaatst: 21 september 2007 Citaat: inderdaad bedoel ik de combinatie dreambox 500 en 3 lnb's en wat ik daar voor nodig heb.Japlin Japlin, is het al gelukt? Maarten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen