satmuis Geplaatst: 18 september 2007 Geplaatst: 18 september 2007 Ik ben begonnen met de upgrade van mijn Nokia 9302S/strong 8000. Het eerste scherm geeft: FLASH MN26: M29W800B FLASH MN27: AM29LV800B FLASH MN28 absente boot_LIBDAT1.5 DEMANDE CHARGEMENT PRIORITAIRE debut de transfert parallele Ik heb de volgende software gebruikt. De srt8000 loader en heb ik de sattracker3.0.bin geflashed. Toen gaf de decoder de melding "vous devez couper remettre en l'alimentation du decodeur" Vervolgens een half uur gewacht toch de ontvanger uitzetten weer opstarten krijg ik een zwart scherm (dus geen tijd of --:--) in het display. Het display blijft zwart, ook met de uit/aan en knop Hierna probeer ik weer opnieuw contact te maken maar ik krijg de volgende melding BOOT_PAS_CHARGE FLASH MN26: M29W800B FLASH MN27: AM29LV800B FLASH MN28 absente debut de transfert parallele Vanuit deze situatie kan ik dus niks meer doen. In de generic printer overview krijg ik te zien dat er maar 64 kB wordt gebruikt en de communicatie stopt. Na het lezen van een paar forums denk dat het volgende gebeurt is. Ik heb een ontvanger met 2flash en hierin heb ik sattracker 3.0 (3flash) in gezet. Ik heb gezien dat er ook de sattracker 3.0 voor 2flash staat. Nu is dus mijn ontvanger dood. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen ? Satmuis
VREESWIJK Geplaatst: 18 september 2007 Geplaatst: 18 september 2007 De deco is niet dood. Je kan met ed het scherm terug halen en gelijk de org fw terug zetten. Hoe je het moet doen met ed en de org fw staan in mijn hand boek. link hier onder. suc6 . Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen