Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi. Sinds enige tijd ben ik bezig om newCS op mijn NSLU2 werkend te krijgen.

Op mijn NSLU2 heb ik SlugOS/BE 3.10 beta (OpenSLUG) draaien. Mijn cardreader is een Infinity USB Phoenix die ik verbonden heb via een SiteCom USB->Serial interface (pl2303 chip).

Alles lijkt te werken.. newCS start op herkend de Irdeto2 kaart (TvHome) en accepteerd de lokale clients. Het beeld blijft echter zwart. De clients melden -> cannot decode. Ik heb mgcamd en newcamd geprobeerd. Resultaat hetzelfde.

Ik heb behoorlijk zitten te zoeken naar een oplossing. Zowel op dit board als op andere. Heb echter nog geen oplossing.

Is er iemand die newCS werkend heeft op de NSLU2?

Geplaatst:

lijkt me op eerste gezicht een gevalletje van

<irdeto-camkey>1122334455667788</irdeto-camkey>

<irdeto-camkey-data>3C8633AAC0D367533DEC7BB2EEEDEB8CA3ADA52E58B99BB34672783277A1DAAC3B6106AD0909774E031B2A6E30195B437683AD0FC599B87D08CEA47BE1B6C76A</irdeto-camkey-data>

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:

Iets te vroeg hosanna geroepen. Hij heeft het even gedaan totdat het beeld op zwart ging.

Er komen geen EMM's door. Heb mijn overkill server weer moeten booten om er de cardreader aan te hangen.

Iemand een idee?

Geplaatst:

inkoppertje maar de config in je slug daar staat au gewoon aan geen blockers ingesteld ?

zie je wel dat de emu emm's verstuurd en komen deze aan bij newcs ?

log eens in via telnet op newcs en zet de level op spam en type all

daarmee zie je alle meldingen van newcs, post daarvan eens relevante emm stukken.

Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch.. ;)

Geplaatst:

Het probleem is dat er geen EMM's langskomen....

Ook als ik bij het User overzicht kijk. Dan zie ik alleen wat ECM's. De rest staat op 0 (Bad ECM en EMM)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen