Gast Geplaatst: 19 september 2007 Geplaatst: 19 september 2007 Beste message boarders, Ik heb pas een prachtige Topfield7700HSCI gekocht, de schotel op de juiste hoek ingesteld, kabels aangesloten..echter geen ontvangst (wel een menuscherm); geen zenders gevonden. Heeft iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Ik ben benieuwd naar jullie reactie. Groet, Echo
Gast Henri Aalten Geplaatst: 19 september 2007 Geplaatst: 19 september 2007 Dat kunnen vell dingen zijn loop alles eens goed na Geef eens duidelijk aan wat heb je zelf al gedaan !!
Gast Geplaatst: 19 september 2007 Geplaatst: 19 september 2007 Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb alles aangesloten volgens het boekje en een kabel gebruikt die speciaal voor satellietgebruik is. Ik heb daarnaast de update van 14 september geinstalleerd. Het rare is dat bij 'instellingen' steeds de instelling hotbird terugkeert, nadat ik astra als satelliet heb aangewezen. Het lijkt wel alsof de astra niet wordt gesaved door de receiver. Zou het verder kunnen dat de LNB niet compatible is met de receiver? groet, Echo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen