Ga naar inhoud


wijzigingen in het SKY aanbod


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

Gast Nemesis_dup1

@Jean Claude

 

Je schreef:"National Geographic Wild HD" is gestart met testuitzendingen op 12246V 29500 3/4 onder de benaming "3885"

 

Ik kan hier alleen een programma vinden met namen als UNO DOS etc maar geen beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 503
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

mijn bron vermeldt het volgende :

Citaat:
National Geographic Wild HD has started testing on 12246V 29500 3/4 tagged as 3885

 

heb geen HD ontvanger, kan het dus niet nakijken.....

je zit toch op Astra 2 hoop ik ? Uno-dos : lijkt me spaans te zijn !

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nemesis_dup1

Ik zit wel degelijk op de Astra 2 en het zendernummer heeft ook de tijdelijke naam 3885. Ik heb een kaart en abbo wat beeld zou moeten geven (Op alle andere HD kanalen op deze sat doet ie dat ook :=))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een originele Sky hd box kan ik (en wellicht niemand) een symboolrate van 29.5 kiezen, alleen 22.0 of 27.5. Ik wilde ook effe kijken maar helaas pindakaas, maar ik neem gemakshalve aan dat die zender spoedig in de epg lijst komt.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 zorgwekkende mededelingen :

- Virgin Media heeft al zijn tv-zenders te koop gesteld : het betreft de zenders Virgin1, Bravo, Bravo2, Living, Living2, Challenge, Trouble, Bid tv, Price drop tv en Speed auction tv. Ook het 50% aandeel in alle uktv zenders is te koop aangeboden. Virgin had de meeste van die zenders amper een jaar geleden overgekocht van FlexTech. De toekomst van bepaalde zenders is hierbij onzeker

- ook Setanta zit in de problemen en gaat zijn totale aanbod herbekijken en herevalueren. Het verlies van de uitzendrechten voor de Premier League aan Sky in begin februari heeft veel kijkers doen afhaken. Setanta is aan het onderhandelen met Sky over het behoud van bepaalde uitzendrechten (men vermeld een afkoopsom van 160 miljoen £).

 

en nog een paar "gewone" berichten :

- de Jetix kanalen gaan eind dit jaar hun naam wijzigen naar "Disney XD"

- "G2 Family" is gestopt met uitzendingen

- op 20 maart wordt "Discovery Real Time Extra" vervangen door de nieuwkomer "Discovery Shed"

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben ik zelf een Freesat kijker, dus als die zorgwekkende ontwikkelingen meer transponderruimte opleveren op de Astra 2D, hoor je mij niet klagen.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou toch maar oppassen - ik lees zonet dat sky interesse heeft in het 50% aandeel van uktv, en dan kunt ge het wel vergeten dat die zenders ooit bij FreeSat komen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

* BBC HD heeft zijn aanbod verhoogd van 6 uur/dag naar 9 uur/dag, het maximaal toegelaten aanbod volgens het huidig beheerscontract. De uitzendingen van BBC HD beginnen nu om 16u00 (Britse tijd)

* morgen wordt "Discovery RealTime Extra" vervangen door het nieuwe "Discovery Shed" met alles over huis, tuin en puin

* Virgin Media is van plan om "Trouble" te sluiten en te vervangen door een nieuw "Living" kanaal. Trouble richt zich voornamelijk op een jeugdig publiek, Living is meer een life-style kanaal voor goedgelovige vrouwen, deze laatsten zullen beter in de markt liggen zeker ?

* voor de sportievelingen komt er in juni "Fitness.tv" bij

* 2 van de hoofdaandeelhouders van Setanta hebben hun Setanta aandelenpakket afgeschreven als "waardeloos". Ook zijn er geruchten dat Setanta alle rugby & bokswedstrijden gaat schrappen, of is er geen geld meer om de uitzendrechten te betalen ?

* voor wie het niet gemerkt heeft : alle Channel 5 transponders zijn overgezet van de Astra 2C naar de Astra 2A. De Astra 2C is nu klaar om naar de 31.5E positie verplaatst te worden om er de defecte Astra 5A te vervangen

 

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"voor wie het niet gemerkt heeft : alle Channel 5 transponders zijn overgezet van de Astra 2C naar de Astra 2A. De Astra 2C is nu klaar om naar de 31.5E positie verplaatst te worden om er de defecte Astra 5A te vervangen"

 

Wil dit zeggen dat nu ALLE Five-kanalen vrij snel worden vrijgeschakeld?

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: spongebob
"voor wie het niet gemerkt heeft : alle Channel 5 transponders zijn overgezet van de Astra 2C naar de Astra 2A. De Astra 2C is nu klaar om naar de 31.5E positie verplaatst te worden om er de defecte Astra 5A te vervangen"

Wil dit zeggen dat nu ALLE Five-kanalen vrij snel worden vrijgeschakeld?

Nee ik denk het niet. De 2C moest leeg vanwege de verhuizing, en de 2A heeft geen spotbeam op de Britse eilanden. Om FTA uit te zenden zullen ze moeten verhuizen naar de 2D. En die zit propvol.

PS: Wat is dat voor een uitzendcontract van BBC-HD, dat ze maar beperkt mogen uitzenden?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

@spongebob : nee, enkel de Astra 2D heeft een spotbeam waar men FTA kan op uitzenden

 

@Hadrian - het staat als volgt vermeld :

Citaat:
The BBC HD channel has upped its output to nine hours a day – the maximum allowed under its current BBC Trust service licence.

maar vraag me nu niet wat die BBC Trust service licence is.....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de EB1 heeft toch ook een spotbeam? alleen als SES-ASTRA er zo blij mee is dat ze dan naar branche genoot Eutelsat gaan :P

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...