Ga naar inhoud


wijzigingen in het SKY aanbod


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

DMAX2 is begonnen met testuitzendingen op 11307 V onder de benaming "55310"

en hoewel ik de kleine zenders meestal links laat liggen toch even vertellen dat het Al Jazeera Childrens Channel de plaats heeft ingenomen van het onlangs gelanceerde Mez (epg 831).

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 503
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

five is nu FTA te zien.

Op 12304 H, naam "Five T2 Reg 2". Het "versleuteld" vlagje staat aan dus niet alleen naar FTA zoeken.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

eindelijk nog wat nieuws van het UK front :

- op 21 april werd Discovery +1.5 vervangen door Discovery Science +1

- op 28 april wijzigt Five Life van naam, en noemt dan Fiver. "what's in a name ?"

- UKTV wenst later op het jaar een nieuw kanaal te starten. Er zijn nog niet veel details bekend, maar de verwachting is dat één van de minder presterende UKTV kanalen zal worden stopgezet

- BBC News 24 noemt nu ook gewoon "BBC news"

- Life One zou binnenkort terugkomen, ze zijn nu al aan het testen op 12522V 27500 2/3 onder de benaming "55110"

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

laatste nieuwsjes :

- FX +1 is vervangen door FX HD. Dat +1 kanaal heeft dus ook niet lang stand gehouden, maar dat was waarschijnlijk ook de bedoeling niet. FX+ (+2) blijft uiteraard behouden

- waarschijnlijk grappig bedoeld, maar op 9 juni zou "the Paranormal channel" moeten van start gaan. Vraag me af waar ze hun bronnen vandaan halen.

en voor de Aziatische liefhebbers :

- Sahara Filmy is terug naar af, wegens problemen met auteursrechten. Het kanaal is inmiddels overgenomen door Sony SAB.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

- Racing World is na amper 2 jaar uitzendingen uit de etalage gehaald door Setanta, wegens tegenvallende kijkcijfers. Momenteel toont men een promobandje voor de andere Setanta kanalen

- en voor wie het nog niet wist : op 6 mei ging freesat van start, het gezamelijke FTA satellietplatform van BBC en ITV. Als opener werden Channel 4 met zijn digitale kanalen E4 en more4 FTA gemaakt.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
omdat het beeld op een sky box ook kleiner is dan 4/3 beeld,
daarom dat de kwaliteit minder is.
Waar vult Sky de rest van het beeld dan mee?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik op de sky box kijk is het net of het een interactief kanaal is,zit gelijk in een soort tv,zal eens een foto van maken als ik nog eens de kans krijg om te zappen,madam kijkt nu wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide zijn FTA , ik kijk soms naar Bliss ,

maar voor die 2 een +1 kanaal vind ik persoonlijk nutteloos !!

Ze herhalen sowieso hun videoclips met regelmaat !! wink

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...