Ga naar inhoud


wijzigingen in het SKY aanbod


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

wijzigingen van de voorbije week :

* ITV4 +1 is gestart met uitzendingen op 10832 H 22000 5/6 onder de benaming "ITVi Stream 2". Om het de expats zo moeilijk mogelijk te maken heeft men de ITVHD truuk toegepast : deze zender is vermomd als datakanaal en moet via de rode knop geopend worden, iets wat alleen werkt op een skybox/freesat box die het ITV4 kanaal op Astra2D kan ontvangen. Je hebt dus een frekwentie-editor nodig voor je ontvanger om dit datakanaal om te zetten naar een tv-kanaal.

* G2 Family is gestart met test-uitzendingen op 12607 H 27500 2/3 onder de benaming "55244"

* Scuzz+1 is verleden maandag gestart met uitzendingen, en op donderdag was het alweer gedaan. Da's dus een record voor de kortste uitzendgeschiedenis op het Sky platorm

* Disney Cinemagic HD is gestart met test-uitzendingen op 12324 V 29500 3/4

* op 1 december wordt de start verwacht van een nieuw muziekkanaal : Brits Hits

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 503
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Jean-Claude
... Om het de expats zo moeilijk mogelijk te maken heeft men de ITVHD truuk toegepast : deze zender is vermomd als datakanaal en moet via de rode knop geopend worden, iets wat alleen werkt op een skybox/freesat box die het ITV4 kanaal op Astra2D kan ontvangen. Je hebt dus een frekwentie-editor nodig voor je ontvanger om dit datakanaal om te zetten naar een tv-kanaal...

Daarom kon ik m dus in eerste instantie niet vinden. Ik meen overigens dat-ie ook nog onder een andere naam op dezelfde transponder zit/zat.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
Daarom kon ik m dus in eerste instantie niet vinden. Ik meen overigens dat-ie ook nog onder een andere naam op dezelfde transponder zit/zat.

wel, ik heb ook nog het volgende ontvangen verleden week :
Citaat:
On: 20-11-2008 05:31 PM
ITV 4 +1 is up - Tag is 10015.
10831 H 22000 5/6. Seems to be wedged in 4:3 mode at the moment. Now and Next data is present.

hier spreken ze van de benaming "10015". Zou die frekewntie eens moeten opnieuw inscannen om te zien wat er nu eigenlijk naar boven komt op die 10831.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Baby tv is gestopt met uitzendingen, en is vervangen door Simply Movies.

ik lees ook dat er +1 time-shift kanalen gestart zijn van BET en Discovery Travel & Living : BET +1 (epg 198) en Discovery Travel & Living +1 (epg 279)

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

NHK World is gestart met testuitzendingen op 11680 V 27500 2/3 onder de benaming "51108". De algemene verwachting is dat deze zender FTA gaat blijven.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jongens, kunnen we het bij Astra 2 houden hier ?

* Cinemoi heeft aangekondigd om begin volgend jaar van start te gaan. Deze zender gaat zich voornamelijk op Franse films toespitsen. Ik hoop nu maar dat ze gaan ondertitelen, want een Franse film met een Engelse voice-over .......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
Baby tv is gestopt met uitzendingen, en is vervangen door Simply Movies.


ik heb hier nog steeds beeld op op baby tv,
klopt deze info of is er een datum bekend waneer deze zender dan stopt ????????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...