Ga naar inhoud


wijzigingen in het SKY aanbod


Jean-Claude

Aanbevolen berichten


  • Reacties 503
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Jean-Claude
geen officiële mededeling, maar hij is wél van de epg-lijst gevallen van sky en da's meestal een aanwijzing dat het definitief gedaan is.

Ow da's dan jammer. Hij heeft nog wel EPG als ik naar de balken kijk...

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel info is ook te vinden op http://www.wildsat.com/

 

Citaat:
Changes to this page in the past month:

 

6th January:

TV channels removed: 274 O'seasproperty, 456 sportsXchange,

547 Business Chn'l

14th January:

New TV channels: 837 AT, 962 Bedroom TV

New audio channel: 0214 Zee Radio

Channels removed: 683 Tron Direct 1, 0141 Raaj Radio

829 DD-India now 9XM, 956 HappyHourGirls now LA Babes

18th January:

TV channels removed: 196 Nuts TV, 210 Nuts TV +1

798 AlphaEtcPun now Zee Punjabi

20th January:

New TV channel: 838 Jaagran

26th January:

New TV channels: 213 Young@Heart, 214 SCI FI HD, 551 Investigation,

839 Cinémoi movies, 963 HBW TV

Channel restored: 260 Rock-on-tv

532-3 UKTV Docs now Eden & Eden +1

Disc.Know.+1 moves from 551 to 557

Channels removed: 264 Wine TV, 279 Travel & Liv +1

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook zo mijn bronnen, krijg dagelijks een email met alle wijzigingen op Astra2, maar ik beperk me wél tot de meest belangrijke zenders.

wie kijkt/luistert er nu naar Bedroom TV, O'seasproperty, Tron Direct, Raaj, LA Babes, Jaagran en dergelijke....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

overmorgen 5 februari wordt het timeshift kanaal Trouble +1 stopgezet en vervangen door een Living 2 +1, een ander timeshift kanaal dus.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

de laatste wijzigingen op een hoopje :

* "UKTV People" noemt vanaf vandaag "Blighty"

* op 2 maart volgt de volgende in de UKTV reeks : "UKTV History" zal dan onder de naam "Yesterday" gelanceerd worden

* ook gewijzigd vandaag : "Five US" noemt nu "Five USA", dus een lettertje erbij

* "Paramount Comedy" heeft aangekondigt dat ze in april de benaming "Comedy Central" gaan gebruiken

* "Bubble Hits" is op zwart gegaan, een gevolg van de financiele crisis wardoor ze onvoldoende reklamegelden binnen kregen, en ze de boeken hebben moeten neerleggen

* ook verdwenen, niet onverwacht overigens : "Rock On TV"

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

* Dave +1 wijzigt morgen 25 februari zijn naam in "Dave Ja Vue" - komaan zeg, hebben ze daar niks beters te doen ?

* op 2 maart neemt "the Style network" de epg locatie van "Travel Channel 2" over - het lijkt er dus op dat "Travel Channel 2" die dag zal stoppen met zijn uitzendingen !

* het nieuwe Discovery kanaal "Quest" start op 14 mei op FreeView. Men kijkt uit naar bijkomende distributiakanalen, dus is het vrijwel zeker dat dit kanaal ook via de satelliet zal verdeeld worden

* wat moeten we dan van dit denken : op 20 maart start Discovery met nog een ander kanaal "Discovery Shed", op satelliet. Discovery, wordt de spoeling niet wat te dun ?

* CinéMoi movies zal vanaf 6 april niet langer FTA zijn. Wie graag nog een maand of 2 verder kijkt die mag 8 £ per maand ophoesten. Hierna gaan ze op de fles.

* Channel 4 denk aan een HD versie van hun "Film 4" filmkanaal, er werd evenwel nog geen startdatum voorzien.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Travel 2 zomaar weg?!? Ik vind het soms zo raar wat er allemaal bij Sky gebeurt. Kijkt er dan niemand naar?

Cinémoi movies had ik ingeprogrammeerd om te kunnen kijken of er nog wat leuks op was, maar die zender valt eigenlijk vies tegen.

Film4 HD zou natuurlijk heel leuk zijn, hopelijk wel FTA (en Ch4 HD mag van mij ook wel een keer :D ).

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kijk ook regelmatig naar TC2, vooral de filmpjes van de Zwitserse spoorwegen vind ik leuk, ter compensatie van het verdwijnen van Bahn TV. Weinig kans echter dat ze verder uitzenden als ze niet meer in de epg van Sky zitten (tenzij ze naar FreeSat zouden overstappen). Binnenkort weten we het.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zitten daar niet stil tegenwoordig :

* "National Geographic Wild HD" is gestart met testuitzendingen op 12246V 29500 3/4 onder de benaming "3885"

* "Crime & Investigation Network +1" is gestart met testuitzendingen op 11260H onder de benaming "52169". De officiele start wordt verwacht op 2 maart.

* op 2 maart splitst "Sky Arts HD" in "Sky Arts HD1" en "Sky Arts HD2". beide zenders gaan voorlopig hetzelfde kanaal delen, maar het is uiteraard de bedoeling dat beiden een eigen kanaal gaan toegewezen krijgen

* voor nostalgische ITV fans nog even vermelden dat gisterenavond de laatste "eigen" uitzending van Border TV heeft plaats gehad vanuit de studio's in Carlisle. Er is nu enkel nog een opt-out voor de lokale nieuwsuitzendingen vanuit de studio's van Tyne Tees in Gateshead. De verwachting is dat de ITV zone Border zal verdeeld worden tussen Tyne Tees, Scottish en Granada.

 

 

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals aangekondigd :

* "UKTV History" is van naam veranderd en noemt nu "Yesterday"

* "Travel Channel 2" is gestopt met uitzendingen

* "Crime & Investigation Network +1" is gestart met uitzendingen

* "Sky Arts HD" is gesplitst in "Sky Arts HD1" en "Sky Arts HD2"

* "Pulse +45" is gestopt met uitzendingen, men kan nu op deze frekwentie kijken naar de programma's van "Rural TV"

* en op 1 april start "Living +2", het is nog niet gekend welk kanaal hiervoor gaat opgeofferd worden.

 

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had intussen zoveel aantekeningen op m'n epg channelist gemaakt, dat ik eerst maar even een nieuwe gedownload heb op de website van Wildsat. smile

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...