Ga naar inhoud


wijzigingen in het SKY aanbod


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Jean-Claude

wat de kaartwissel betreft lijkt het er op dat de distributie stilgevallen is, ten gevolge van problemen met de Sky Anytime functie die niet meer werkt met de nieuwe kaarten. De distributie was begonnen in Schotland maar is nu dus stilgelegd tot wanneer deze problemen zijn opgelost. En de berichten over de werking van deze nieuwe kaarten in niet-sky boxen zijn onduidelijk en tegenstrijdig, we kijken dus nog even de kat uit de boom.


Op Digitalspy is hierover met nog geen woord gerept, dus dit is nieuw voor mij. Wanneer de nieuwe kaart inderdaad problemen geeft met Sky Anytime mogen ze van mij die kaartwissel uitstellen aangezien ik daar vaak gebruik van maak.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 503
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Flip zeg, die Sky anytime forum gedeelte had ik eigenlijk nog nooit doorgelezen blush. Maar goed dat jij het goed bijhoudt en het hier meld. smile

 

En nu maar es gaan googlen.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanaf vandaag gaan er 2 zenders "op slot" : Cinemoi en AIT Moviestar. Beide zenders zijn enkel nog mits een abonnement te bekijken.

Zone heeft de 2 vrijgekomen epg plaatsen van 'Real Estate TV' opgekocht van Fox Media - deze zullen waarschijnlijk worden ingenomen door +1 timeshift versies van 'Zone Thriller' en 'Zone Romantica'.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

* de nieuwe naam van "uktv FOOD" zal "good food" zijn, en wordt op 10 juni in gebruik genomen. Hiermee hebben alle uktv zenders een nieuwe naam gekregen

* er is een promo verschenen van BBC HD op de noordelijke beam van de Astra 2A op 11856 V 29500 3/4 in DVB-S2 mode

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor wie het nog niet gemerkt heeft : SciFi is nu (eindelijk) ook in 16:9 te ontvangen.

wat de kaartwissel betreft : na Schotland zou de distributie nu begonnen zijn in ROI (Ierse Republiek). Eerste tests met CCcam lijken bijzonder negatief, enkelen zeggen wel de kaart via newRC en een smargo te kunnen aanspreken. nog even afwachten dus.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

er verschijnen steeds meer berichten dat ITV2/3/4 en hun time-shift kanalen uit het FreeSat pakket gaan stappen om terug te vergrendelen via Sky......

het zijn nog geruchten, en ITV is bezig met het onderhandelen met OFCOM over de verdeling van de kijk & luistergeld, maar de dramatische financiële toestand van ITV begint stilaan onhoudbaar te worden.

ook Channel 4 en five hebben al laten weten dat ze meer inkomsten nodig hebben, mét FreeSat als het kan, zónder FreeSat als het moet.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar was vorig jaar ook al sprake van dat dit weer ging gebeuren,en er zijn er veel die zeiden dat het niet waar was,

ik vrees dat dit er weer van zal komen dat ze achter het kaartje gaan,

die zenders missen nu veel inkomsten door FTA te zijn.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
daar was vorig jaar ook al sprake van dat dit weer ging gebeuren,en er zijn er veel die zeiden dat het niet waar was,
ik vrees dat dit er weer van zal komen dat ze achter het kaartje gaan,
die zenders missen nu veel inkomsten door FTA te zijn.


Volgens mij kost het de zenders alleen geld doot achter het kaartje te gaan, ze moeten immers betalen voor de NDS codering

Wavefrontier T90 1W,5E, 9E,13E,16E,19E,23E,28,2E / Dreambox 800HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NickDream
Volgens mij kost het de zenders alleen geld doot achter het kaartje te gaan, ze moeten immers betalen voor de NDS codering

tenzij ze een goede deal krijgen van Sky, die heeft er wel wat voor over om FreeSat een hak te zetten. En als ze ook het Virgin pakket kunnen bemachtigen - ze zijn momenteel de hoogste bieder - dan hebben ze eigenlijk enkel nog de BBC als enig serieuze concurrent over.
't ziet er daar wel slecht uit over het kanaal, RTÉ zit nu ook in financiele problemen en zal moeten besparen .....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en je kan je de vraag stellen waar het gaat eindigen.

 

Die man heeft al volledig de hand gelegd op de Britse betaaltelevisie en is aandeelhouder van ITV, heeft in Italië al veel in de pap te brokken en sinds kort nog Première overgenomen.

 

Ik stel mij toch de vraag hoe het mogelijk is dat die man zomaar kan verder gaan zonder dat hij problemen krijgt met de concurrentie-autoriteiten, want binnenkort bestaat er in Europa niet één concurrent meer behalve misschien Canal+ en betalen we ons allemaal te pletter.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die man is zelfs zo vies dat hij het encryptiesysteem van SECA zelf heeft laten kraken in Israel (jaja, wat een toeval...) met de duurste apparatuur. Check DIT maar eens.

 

Kortom, die Murdoch is echt een vies ventje en mag van mij direkt van de aardbodem verdwijnen.

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb meerdere accounts bij Sky en als test heb ik een e-mail gestuurd dat één of andere kanaal het niet meer deed ( daarbij duideljk gemaakt dat ik in Nederland zit). Welnu, ik kreeg in het verleden onmiddellijk een mail terrug met daarin het bericht dat het niet toegestaan was om "overzee" te kijken, en plots was de kaart uitgeschakeld. Nu kreeg ik een bericht terug m.o.a. het volgende:

would also like to tell you that as you are not the account holder of the Sky account, I would request you to please contact us in future with the password that the account holder has applied to his Sky account to action any request made by yourself other than cancellation.

 

Kortom het lijkt erop dat ze nu tips geven i.p.v. de kaarten compleet uit te schakelen.

 

 

P.S.

Ik mag niet de volledige inhoud van de e-mail weer geven. Dat word in 12 zinnen keurig aan mij duidelijk gemaakt. cool

 

 

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...