Ga naar inhoud


wijzigingen in het SKY aanbod


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

another one bites the dust :

* het FTA filmkanaal "simply movies" is gestopt met uitzendingen, op dit kanaal zit nu "Ahlulbayt TV" wat mij één of andere arabische zender lijkt.

die arabieren lijken aan een opmars begonnen te zijn op 28E :

* het Indisch kanaal "9X" is vervangen door het Islamitisch kanaal "ummah tv"

* het Koreaans kanaal "KBC" is onlangs ook vervangen door "Ahle Bait TV". deze laatste zit intussen al met financiële problemen, dsu erg lang zal dit niet meer duren

* en dan is er nu "simply movies"

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 503
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

in het weekend van 18-20 september gaat Sky 3 de programma's uitzenden van 20 betaalkanalen, waaronder Nickelodeon, Cartoon Network, Sky Arts, Good Food, Sky Real Lives, LIVING, Home, Blighty, Sky1, FX, MTV, Disney, National Geographic, History, Bio, Sci-Fi, ESPN, Sky Sports, Sky Movies, Comedy Central, Magic, Kerrang, The Box, Boomerang, en nog een paar anderen. Bedoeling is om alle FTV kijkers even met deze zenders te laten kennis maken, in de hoop om nog wat Sky abonnementen te verkopen.

 

ik lees nu ook dat Sky begonnen is met de omwisseling van de "yellow house" FTV kaarten - kaarten die minder dan 3 jaar geleden werden aangeschaft die worden automatisch vernieuwd. De rest heeft pech en mag zich een nieuwe witte kaart aanschaffen.

 

Er is ook veel te doen over de 'algemene voorwaarden' die Sky aan deze nieuwe 'witte FTV' kaarten gehangen heeft :

Origineel bericht van: SKY
2. How long is the Card valid for?

(a) For security reasons Viewing Cards may be inactivated from time to time. In this situation, if you wish to continue to receive all the encrypted Free to View channels, you will have to purchase a new viewing card at our then applicable standard charge. If possible, viewing card inactivations will be advertised on your television screen.

 

(B) We may make the Viewing Card invalid if it is necessary to protect the security of our conditional access system or, if we believe you are using the Viewing Card in ways which are not authorised, or where it is otherwise reasonable for us to do so (such as fraud).

de kaarten kunnen dus zomaar zonder verwittiging uitgeschakeld worden, waarna men een nieuwe kaart moet aankopen !

ook de volgende wijziging aan de algemene voorwaarden doet menig wenkbrouw fronsen :

 

Origineel bericht van: SKY
We cannot change or add to any other Conditions unless it is reasonable to do so.

ja, dat zal wel..... "reasonable" voor wie ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is uiteraard niet leuk... maar iedereen hanteert deze maffiapraktijken dus. In Zweden hoef ik zogenaamd nooit te betalen voor een kaartwissel... nee, ik betaal jaarlijks ALTIJD 4x169 kr = 676 Kr (ca 66 euro) kortavgift. Voor dat geld kan je dus ieder jaar een nieuwe kaart krijgen... en de laatste wissel is ook aweer 5 jaar geleden.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanaf oktober zou ITV1 met een time-shift versie komen, namelijk ITV1+1. De vraag is wel welke ITV1 regio's ze in timeshift gaan zetten, en welke niet. Volgens de AGB Nielsen website zullen enkel de itv plc zenders in timeshift gaan, dus zonder UTV, Scottish en Channel Islands. Dan blijven er nog een 10-tal regionale versies over, dus vraag ik mij af op wélke satelliet ze die zenders gaan plaatsen, zeker als ze ook in het FreeSat pakket moeten worden opgenomen (Astra2D zit momenteel zo vol als een ei, en als ze naar een andere satelliet uitwijken dan moeten ze FTV gaan uitzenden).

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap sowieso niet waarom ITV een aantal regionale versies niet gewoon samenvoegt. Sommige verschillen volgens mij alleen in reclame of een halfuurblokje met regionale info. Een heel kanaal daarvoor vasthouden vind ik wel erg duur. ITV zwemt al niet meer in het geld, en de ruimte op de 2D is feitelijk al "op".

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn 5 regionale time-shift versies verschenen van ITV1 op 11973 V 27500 2/3, met de volgende benamingen :

7450 - Central

7455 - South East

7560 - Granada/Border

7565 - Wales/West

7570 - Yorkshire/Tyne Tees

deze zenders zitten NIET op de 2D en zijn dus enkel via een FTV kaart of een FreeSat ontvanger te bekijken, tot groot jolijt van veel Britse expats. Het is nu nog wachten op de regionale versie van London. ITV1+1 start officieel op 1 oktober.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
er zijn 5 regionale time-shift versies verschenen van ITV1 op 11973 V 27500 2/3, met de volgende benamingen :
[..]
deze zenders zitten NIET op de 2D en zijn dus enkel via een FTV kaart of een FreeSat ontvanger te bekijken, [..]

Betekent dit dat ze gecodeerd zijn, of dat ze net als ITV-HD met een truucje wel te zien zijn?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je mist dus niets, want ITV1/STV heb je ongecodeerd... ik vind die timeshift versies overigens onzinnig (maar dat kan ook aan mij liggen...)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sverige: dat ligt dan echt wel aan jou. Want die timeshift kanalen worden hier echt wel gesmaakt. Hebben ons al meermaals een geslaagde avond bezorgd. Van mij mogen gewoon ALLE zenders een +1 versie bijkrijgen.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

maak er ook veel gebruik van - ben nogal een zapper en als ik dan iets interessants zie dat al een tijdje bezig is dan kan ik dat toch nog bekijken op de +1 versie.

of het nu zinnig is om 5/6 regionale versies van ITV1 in timeshift te zetten is iets anders, want buiten wat regionaal nieuws zit daar geen enkel verschil meer op.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen wonder dat ITV in de financiële moeilijkheden schijnt te zitten.

 

Als je ziet hoeveel regionale versies en nu nog regionale timeshift versies er zijn die op satelliet zitten, dat kan niet anders dan een flinke duit kosten en dat voor wat regionaal nieuws en regionale reclame.

 

Zo kan je toch nooit winst maken.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...