Ga naar inhoud


wijzigingen in het SKY aanbod


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Jean-Claude
Sky Screen 1 en Sky Screen HD1 zijn tijdens het halloween-weekend voor bestaande Sky clienten gratis te bekijken (FTV dus).

en hier is het programmaschema : sky movies free weekend

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 503
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

* ESPN America zend sinds gisteren in 16:9 uit wat toch altijd een beter beeld geeft bij sportuitzendingen

* de epg plaats van "SA Direct" staat te koop, het is dus definitief uit met de promotiezender van Zuidelijk Afrika

* "DMAX +1.5" stopt op 1 november met zijn nogal bizarre time-shift, in de plaats komt "Quest +1"

* "info TV2" komt in November terug onder de benaming "Showcase"

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

* wie van kerst houdt moet nu afstemmen op "Bliss", die zich al volledig in de kerstsfeer heeft ondergedompeld

* Food Network en Food Network +1 zijn gestart met uitzendingen via de epg 262 en 263

* MGM HD is begonnen met testuitzendingen op 12011 V, 27500, 2/3

* de CBS kanalen zijn van start gegaan :

"CBS Reality (+1)" vervangt "Zone Reality (+1)"

"CBS Action" vervangt "Zone Thriller"

"CBS Drama" vervangt "Zone Romantica"

* op 30 November wijzigt "Living 2 (+1)" zijn naam in "Living It (+1)"

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
* wie van kerst houdt moet nu afstemmen op "Bliss", die zich al volledig in de kerstsfeer heeft ondergedompeld
* Food Network en Food Network +1 zijn gestart met uitzendingen via de epg 262 en 263
* MGM HD is begonnen met testuitzendingen op 12011 V, 27500, 2/3
* de CBS kanalen zijn van start gegaan :
"CBS Reality (+1)" vervangt "Zone Reality (+1)"
"CBS Action" vervangt "Zone Thriller"
"CBS Drama" vervangt "Zone Romantica"
* op 30 November wijzigt "Living 2 (+1)" zijn naam in "Living It (+1)"


op MGM HD heb ik nog geen beeld ??

2 x Gigablue UHD + 1x  Formuler Z11 Pro Max

Bigsat met 28E,23E,19E,13E,9E,5E,1W,5W 

[Wavefield T90 staat te koop]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

* Living2 (+1) is van naam veranderd en noemt nu LivingIt (+1)

met de kerstdagen zijn er een aantal andere (tijdelijke) naamsveranderingen van toepassing :

* "Sky Screen 2" wijzigt naar "Sky Christmas"

* "movies 24" wijzigt naar "Christmas 24"

en voor de rest is er weinig nieuws, de jaarwisseling is traditioneel een kalme periode.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
dat was een FTV kaart, bestaan nog maar hebben weinig nut meer (geven nog five us, five life en sky three).
kaarten mét abonnement worden NIET los verkocht omdat zo'n kaart altijd gekoppeld is aan een ontvanger, je bent dus verplicht om er zo'n ontvanger bij te nemen.


ik begrijp dat de blauwe kaart dus onbruikbaar is?
ik heb hem gekregen van iemand bij een sky digibox.
ik kan die persoon wel eens bellen of mailen of hij een witte heeft gekregen.
Als dat zo is kan die witte kaart dan worden uitgebreid?
ik heb dus weinig zin om een onvanger met kaart aan te schaffen.
Ik heb 2 ontvangers en gaat me puur om het kijken van de kanalen in mijn huidige apparatuur. ik wil het muziekpakket op de 28,2 van sky legaal kunnen kijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

hangt er van af, de blauwe kaarten zijn nog niet uitgeschakeld, dus kan je met die kaart waarschijnlijk wel nog de voorvermeldde FTV kanalen ontvangen.

je spreekt wel van het Sky muziekpakket, da's andere koek : hiervoor heb je een abonnement nodig, en dus moet je een nieuwe witte kaart krijgen en dat gaat niet zonder een bijbehorende sky digibox. Je moet voor jezelf dus de rekening maken hoe graag je dat muziekpakket wenst te ontvangen, en of die extra kost van die digibox dat waard is. Die witte kaart wordt momenteel ook maar door énkele toestellen goed gelezen, hou daar dus ook rekening mee. Ik zie aan je avatar dat je een dreambox hebt, dat zou moeten lukken met de laatste CCcam.

anderzijds zijn er toch nogal wat FTA muziekkanalen op de Astra2, heb je daar niet genoeg mee ? Ik denk dat enkel de MTV zenders in het Sky pakket zitten (danw el een stuk of 10).

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog wat algemene nieuwssprokkels :

* Rockworld is gestopt met uitzendingen

* ITV is niet gelukkig met de (lage) ratings van GMTV en overweegt om GMTV af te stoten

* "ITV HD" noemt nu "ITV1 HD"

* op 11856 is onder de benaming "3876" een kanaal verschenen met EPG data van "E4" - lijkt er op dat dit "E4 HD" zal worden. de EPG data start op eind november, dus is dit de vermoedelijke startdatum van dit nieuwe kanaal.

* er zijn ook geruchten dat Sky een aantal zenders van hun EPG wil wippen, om zo plaats te maken voor nieuwe zenders. Ze hebben stilzwijgend een clausule toegevoegd in de EPG-contracten die de zenders verplicht om tegen eind december hun financiën op orde te hebben, op straffe van niet-verlenging van het contract.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
hangt er van af, de blauwe kaarten zijn nog niet uitgeschakeld, dus kan je met die kaart waarschijnlijk wel nog de voorvermeldde FTV kanalen ontvangen.
je spreekt wel van het Sky muziekpakket, da's andere koek : hiervoor heb je een abonnement nodig, en dus moet je een nieuwe witte kaart krijgen en dat gaat niet zonder een bijbehorende sky digibox. Je moet voor jezelf dus de rekening maken hoe graag je dat muziekpakket wenst te ontvangen, en of die extra kost van die digibox dat waard is. Die witte kaart wordt momenteel ook maar door énkele toestellen goed gelezen, hou daar dus ook rekening mee. Ik zie aan je avatar dat je een dreambox hebt, dat zou moeten lukken met de laatste CCcam.
anderzijds zijn er toch nogal wat FTA muziekkanalen op de Astra2, heb je daar niet genoeg mee ? Ik denk dat enkel de MTV zenders in het Sky pakket zitten (danw el een stuk of 10).


ik kan er nog wel FTV kanalen mee ontvangen ja.
ik heb een sky digibox en een dreambox. zit dus niet te wachten op nog een ontvanger. moet toch een andere oplossing zijn? zo niet dan ga ik wel sharen.
in het sky muziekpakket zitten aardig wat zenders. stuk of 15, voornamelijk MTV.
Canal Digitaal heeft me bestolen van MTV Hits en nu moet ik van alles uithalen om het terug te krijgen. Heeft vanaf maart via share gewerkt maar beeld blijft sinds kort zwart. ik wil het zo snel mogelijk terug. maar stel ik heb een wit kaartje kan ik dan daar een ander pakket op activeren?
Link naar reactie
Delen op andere sites

als je een witte kaart hebt dan kun je daar inderdaad een ander pakket op laten aktiveren, dat wordt dan gewoon bijgeteld bij je volgende betaling. Als je nog vragen hebt dan stel ik voor dat je hierover een nieuwe thread start.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

* E4 HD is gestart met uitzendingen - en is niet FTA zoals zijn SD tegenhanger maar maakt deel uit van het Sky HD pakket

* ook onlangs nieuw opgestart : "MGM HD" en dit zonder dat de SD variant wordt aangeboden

* "Teletext Ltd" heeft de boeken neergelegd, met als gevolg dat er géén teletext informatie meer wordt uitgezonden op Sky en FreeView.

* op 6 januari wijzigt "Sky Sports Extra" zijn naam in "Sky Sports 4" - een HD variant is eveneens in aankomst

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

en zo rollen we 2010 binnen met onze thread :

* de kerstperiode is inmiddels voorbij, en dus hebben de "christmas" zenders hun gewone naam terug aangenomen : "Christmas 24" noemt terug "movies 24" en "Sky Christmas" noemt terug "Sky Screen 2"

* sex verkoopt slecht tegenwoordig, alle "18+ movie" kanalen zijn ermee gestopt en ook het telefoonsexkanaal "LA Babes" heeft er de brui aan gegeven

* "Sky Sports Xtra" is van naam gewijzigt en noemt nu "Sky Sports 4". De verwachting is dat er hier ook een HD versie van zal komen, zoals de andere Sky Sports kanalen.

* op 25 januari her-start "Info TV2" onder de benaming "Showcase". Er blijkt bovendien een uitzendlicentie te zijn toegekend aan "Showcase 2".

 

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

na een lange periode van relatief weinig wijzigingen valt er toch nog iets mee te delen :

* "Showcase" is op 8 februari gestart met uitzendingen via 11661 H 27500 FEC 2/3. Deze zender is de voortzetting van het vroegere 'info TV 2'.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...