Ga naar inhoud


wijzigingen in het SKY aanbod


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

* nog een aantal nieuwe HD kanalen : "Comedy Central HD", "Sky Movies Classic HD" en "Sky Sports News HD"

* een hele waslijst van zenders die inmiddels verdwenen zijn : "Real Madrid TV", "Teachers TV", "oMusic TV", "channel m", "OBE" (weeral), "controversial tv", "s4c2", "max tv", "open access 2" en nog een aantal telefoon-sex kanalen die niemand zal missen

* er zijn ook 2 sportkanalen bijgekomen : "Premier Sports" en "Premier Sports Extra"

* Sky heeft laten weten dat de kanalen "Virgin 1" (inmiddels reeds omgedoopt in "Channel One"), "Bravo" en "Bravo 2" stoppen met uitzenden op het einde van dit jaar.

 

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 503
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Jean-Claude

* Sky heeft laten weten dat de kanalen "Virgin 1" (inmiddels reeds omgedoopt in "Channel One"), "Bravo" en "Bravo 2" stoppen met uitzenden op het einde van dit jaar.


damned, waren toch een van mijn favoriete zenders

Gigablue UHD + Gigablue X3 + T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

was te verwachten hé. Sky is goed bekend met het engels gezegde "if you can't beat them, eat them"

de 2 Real Lives kanalen zijn gesneuveld ten voordele van de LIVING kanalen

en nu valt het doek over Channel One (het oude Ftn, remember ?) en Bravo, ten voordele van sky 1-2-3

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

heb net een HD versie gespot van de Disney XD op sky uk,

de bitrate toont toch een hele hoge uitkomst zoals de HD zenders zijn.

en de epg van now en next is ook van disney XD.

 

de naam is 3870.

freq= 11758500 H 3/4 DVB-S2 QPSK 29500.

 

SYFY +1 vindt ik na een scan ook niet meer terug,is kennelijk verdwenen.

de SYFY en de HD versie staan er wel nog in.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

SyFy +1 komt hier anders gewoon nog binnen, hoor, op 11623 H 27500 2/3.

is nu wel teleshopping, kan dus niet verifieren dat het werkelijk SyFy+1 is, maar ik neem aan van wel.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
SyFy +1 komt hier anders gewoon nog binnen, hoor, op 11623 H 27500 2/3.
is nu wel teleshopping, kan dus niet verifieren dat het werkelijk SyFy+1 is, maar ik neem aan van wel.


raar,hier eens gescand op die gegevens en geen kanalen gevonden.
snap het niet meer,al de rest vindt die nog enkel syfy+1 niet en wat er op die freq moet zitten denk ik.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

SyFy +1 is net van start gegaan met de film "terminal error"

kijk nu nog eens ? De teleshopping had "high street tv" als logo, misschien dat het kanaal onder deze naam werd ingelezen ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ondertussen gevonden,

de schotel was wat verdraaid en heb hem weer wat bij getuned via de rotor.

moet eens uitkijken voor een T90 vaste schotel.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

nog een paar updates :

* "Hallmark Channel" noemt nu "Universal Channel" - blijkbaar heeft Universal de rechten verloren op de "Hallmark" benaming. * BBC one HD start morgen 3 november op Astra 2D 10847 V 22000 5/6 in DVB-S en is FTA te ontvangen

* ook nieuw is "Luxury Life HD" op Eurobird 1 12.643 H 27500 2/3 in DVB-S, eveneens FTA te ontvangen. Op dezelfde transponder is ook "Luxury Life SD" te ontvangen. "Luxury Life" is de voortzetting van het Luxemburgse "Luxe TV" die onlangs op de fles gegaan is. De "Luxe TV" uitzendingen gaan echter nog steeds verder maar onder een ander beheer.

 

 

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, heb niks gehoord, maar dat ging maar tegen kerstmis zijn dus ze hebben nog al de tijd.

de pakketverhoging is intussen wél al 2 maand van toepassing.....

Ha ja, denk er net aan, ik heb ook een bericht gelezen dat Sky tegen die tijd met een nieuw kanaal gaat beginnen, in samenwerking met HBO : "Sky Atlantic" met de laatste nieuwe HBO reeksen (en de nodige herhalingen uiteraard).

om het wegvallen van Bravo en Bravo2 te compenseren ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok dan merken we het over ongeveer 2 maanden wel. Dat van Sky Atlantic had ik ook gelezen en is een leuke toevoeging denk ik alleen snap ik niet waarom Sky Bravo gaat opheffen. Ook Channel One wordt volgens mij opgeheven binnenkort. Ben benieuwd wat er voor terug komt want 3 zenders weghalen en er 1 voor terug krijgen is een beetje raar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het was anders wél te verwachten : Virgin/Channel One, Bravo, Bravo2, Living, en Living2 zijn onlangs aangekocht door Sky. Je hebt echter programma's nodig om al die zenders te vullen. Zo zijn de 'Sky Real Lives' zenders afgevoerd omdat ze teveel in het vaarwater van de Living zenders zaten. Sky 2 is een hele tijd een time-shift geweest van Sky 1 maar heeft nu terug al een tijdje een aparte programmering, en binnenkort komt er dus ook 'Sky Atlantic' bij

dus weg : Channel One, Bravo, Bravo 2, real lives, real lives 2

alternatieven : sky 2, sky Atlantic, Living, Living It, Living Loves

het zou dus weinig verschil mogen maken .....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Bravo en Channel one zenden wel veel programma's uit die ik niet bij sky 2, Living, Living It, Living Loves zie. Maar die zouden ze natuurlijk in hun programma kunnen opnemen als Bravo en Channel one stoppen. We zullen het wel zien. Ik weet ieder geval dat ik momenteel meer naar Bravo en Channel one kijk dan naar Sky 1, 2 en 3 al moet ik zeggen dat die zenders ook wel interessante programma's hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
nog een paar updates :
* "Hallmark Channel" noemt nu "Universal Channel" - blijkbaar heeft Universal de rechten verloren op de "Hallmark" benaming. *

dat heb ik hier maanden geleden al gepost , maar toen is mijn post verwijderd confused

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...