Ga naar inhoud


wijzigingen in het SKY aanbod


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

tja, handmatig zou ik dit niet doen, je hebt niet alleen de emulator code maar ook de scripts nodig om die emulator te aktiveren, te desaktiveren en om deze in de image beschikbaar te stellen. Eens upgraden naar de laatste gemini, of eens PLI gebruiken ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 503
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

en om terug te komen op het Sky aanbod :

* NUTS tv is officieel gestart met uitzendingen op 12051V 27500 2/3 (epg 207) en is FTA te bekijken

* er is een nieuwe zender verschenen op 12560V 27500 2/3 onder de benaming "54114". Dit wordt waarschijnlijk Travel Channel 2

* MTV Flux gaat op 1 februari van naam wijzigen in MTV1 +1. Als ik dit goed snap zijn we dan een muziekkanaal armer.

* nog een aantal naamswijzigingen op 1 februari :

"Sky Movies SD1" wordt dan "Sky Movies Screen 1"

"Sky Movies HD1" wordt dan "Sky Movies Screen 1HD"

"Sky Movies SD2" wordt dan "Sky Movies Screen 2"

"Sky Movies HD2" wordt dan "Sky Movies Screen 2HD"

 

 

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou het is niet echt handmatig. Als je de bestanden in die map zet dan kan je via het blue panel de bestanden laten uitvoeren. Want het lijkt er dus op dat het automatisch downloaden verkeerd gaat. Pli heb ik een paar keer geprobeert maar daar kan ik niet aan wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch toch - heb het al dikwijks gebruikt : stel dat ge aan het zappen zijt en plots ziet ge een programma dat u interesseert. Alleen is het al voor meer dan de helft voorbij. Dan kun je dit programma toch nog zien op de +1 zender.

Het is ook interessant indien er 2 programma's elkaar overlappen, dan bekijk je het 2e programma gewoon 1 uur later op de +1 zender.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee. Gewoon CCcam downloaden en als default zetten, geen config bestanden nodig. en nogmaals : géén cardserver aanduiden. Het werkt recht uit de doos.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan stel ik voor dat je je probleem voorlegt in het dreambox forum, er zijn daar wel andere gemini gebruikers die je willen verderhelpen. Ik heb zelf PLi, en kan je dus moeilijk verderhelpen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar dient deze thread niet voor, we wijken teveel af. Start een nieuwe thread in het dreambox forum en ik help je wel verder met PLi.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou met Gemini ben ik er nog niet uit. wel is het gelukt om Pli werkend te krijgen. Ik had meerdere versies en heb gister de verkeerde (ik denk emerald) geflashed. Daar was ik weleens eerder mee aan de slag geweest en was me toen ook niet gelukt. Nu bij nader inzien zag het er toen hetzelfde uit. Het Sky kaartje werkt ook want BBC Three kan ik nu kijken op de Dreambox. Als ik het kaartje verwijder dan Stopt ie ermee. Ik zal hem als ik dadelijk naar bed ga eens op Five zetten en kijken of hij update..

Waar kan ik trouwens de geldigheidsdatum aflezen? Ik heb het Sky kaartje in het bovenste slot en Canal Digitaal kaartje in het onderste slot zitten.

En maakt het nog uit welke Channel 4 ik kies? Staat namelijk 5 keer in mijn zenderlijst. Hoef ik ook niets in te stellen in de CCcam zodat hij automatisch update?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tajvdz
Het Sky kaartje werkt ook want BBC Three kan ik nu kijken op de Dreambox. Als ik het kaartje verwijder dan Stopt ie ermee.


Dat is vrij bijzonder: BBC Three is FTA en daar heb je absoluut geen Sky kaartje voor nodig...

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

taj : gelieve niet meer in deze thread te posten, we waren goed bezig in het dreambox forum waar jouw probleem thuishoort.

en nu ik toch bezig ben : met emerald gaat ge'er niet komen want die download menu's worden nioet meer geupdate. Neem de laatste, Iolite, en installeer CCcam via de software downloads.

BBC Three is inderdaad FTA, hebt ge dus helemaal geen kaartje voor nodig. kan dus niet dat ge uw beeld verliest als ge het kaartje eruit trekt, of er scheelt iets met uwen dreambox.

eerst CCcam als default zetten (blauw -> softcam menu -> default cam). dan kaartjes inbrengen en kijken of ze goed herkend worden (blauw -> softcam menu -> geel)

zet dan op Channel 4. Heb gisterenavond ook mijn FTV kaartje (dat verlopen was) terug ingebracht, op Channel 4 gezet, en een uur later had ik terug beeld (bijzonder snel overigens, meestal duurt het een hele nacht maar bon, geluk gehad waarschijnlijk).

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...