Ga naar inhoud


[Pioneer] probleempje gepatchte dbr-s110nl + funcard


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb een dbr-s110nl gepatched met de allcam patch van h2deetoo, werkt prima met seca en een GW.

 

Nu heb ik een funcard aangeschaft en daar de 5 in 1 files opgezet uit de up/download te weten fun.mei.zip, nu werkt seca nog steeds 100% alleen alle niet seca kanalen krijg ik niet aan de praat, niets in beta,irdeto viaccess, ik zet steeds de codering om in het menu.

 

iemand enig idee wat ik fout doe?, volgens de docs bij de zip zou alles moeten werken.

 

en ik neem aan dat als seca werkt de kaart verder goed is geprogged

Link naar reactie
Delen op andere sites


nee, dit is de eerste keer dat ik met deze 5in1 files aan de gang ben sec awerkt wel maar de andere coderingen niet

 

zou je me kunnnen vertellen hoe jij je funcard hebt geprogged, ik heb hier de beschiking over een mastera2 en chipcat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avond,

 

Misschien een domme vraag, maar heb je de cam omgeschakeld naar een ander code systeem?

 

Bij Dynamite is dat menu 4 optie 2 seca......nagra..enz

 

je moet dit nu nog handmatig doen!

 

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat heb ik gedaan zonder resultaat kan alleen seca ontvangen en heb de file fun.mei.zip geprogrameerd

 

kan het aan de gepatchte firmware liggen??

ik heb de firmwire allcam v7 van h2deetoo er in zitten geeft dit problemen of werkt dit goed,met seca werkt ie prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het aan de files ligt, satori heeft ze getest en bij hem werken ze, dat is op zijn minst vreemd, probeer eens betacrypt te selecteren en de cam te resetten d.m.v. naar stby en weer aan en laat het kanaal eens op bv krimi&co staan (PW)

 

Ik heb de files bekeken en ze zouden voor de bct 1530 (110/210) moet normaal geen probleem zijn.

 

zoek ook eens de funseca alpha 5in1 new voor de bct 1430

 

succes michel

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap niet waarom ze het hier niet doen, ik heb nu ***geen-reclame*** gebruikt om m'n kaartje te proggen en de handleiding van duwgatis site gebruikt dus dat moet allemaal goed gaan nu.

 

ik zie die alpha files nergens staan, weet jij een plek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas, precies hetzelfde verhaal, seca werkt 100% de rest helemaal niets.

 

ik ga nu toch echt m'n firmware verdenken, maar je zou dan verwachten dat ie helemaal niets meer zou doen, ook seca niet.

 

ik ga morgen maar eens de pioneer15v430 proberen, kijken of het daar beter mee gaat, maar eerst eens uitzoeken hoe ik m'n kanalen lijst kan exporteren en daarna weer uploaden want heb geen zin om weer al m'n kanalen te gaan sorteren in de ontvanger

 

in ieder geval bedankt voor jullie hulp tot zover

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een test gedaan door mijn '200' te laden met de V7_allcam versie van H2DeeToo.

 

Ook bij mij werkt de betacrypt NIET met deze versie en de 5in1alpha4. Blijkbaar hebben we hier een andere keyfile voor nodig.

 

Groeten

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...