Ga naar inhoud


Nieuwe updates voor arion beschikbaar???


Yugo

Aanbevolen berichten

Altijd na een software update terug naar fabrieksinstellingen. En dan handmatig de oude instellingen weer terugzetten. (Wel handig om die eerste te noteren).

Harddisk formatteren is in verband met software update ontvanger niet per se nodig.

Inderdaad: twin LNB is wat anders dan duo LNB, dus die vraag met nee beantwoorden. (Wel T1/T2 instellen, zoals in het stappenplan van TV Vlaanderen).

 

Ik ben vooral benieuwd of OTA updaten nu inderdaad werkt. Zelf heb ik het nog niet uitgeprobeerd.

TV Vlaanderen Duo LNB Twin

B&R 65

VU+ Solo2

M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik moet zeggen dat Lemon een zeer uitgebreide beschrijving geeft van de handelingen; mijn complimenten.

 

Ook ik heb een 9300PVR-CD.

 

Maar na mijn laatste update (gewoon via het menu, en dus via OTA) hoefde ik geen fabrieksinstellingen opnieuw in te stellen. Dat moest ik wel nog doen na mijn vorige update (een paar maanden geleden).

 

Ruud

Xtrend ET9000

Multytenne Twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor het compliment, maar de tekst was van de site van TV Vlaanderen geplukt.

In ieder geval ben ik weer wat wijzer: ook de Arion 9300CD kan dus nu OTA geupdatet worden!

(Overigens Ruud, in je handtekening staat Arion 9280!)

TV Vlaanderen Duo LNB Twin

B&R 65

VU+ Solo2

M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juich niet te vroeg Lemon. Het is mij niet gelukt. De ontvanger vond zo wie zo geen update en de optie "software vernieuwen" stond niet in het rijtje wel "software overbrengen".

Ik heb het op jouw manier gedaan via USB. Dat ging perfect. Eerst HD geformatteerd. Etc, etc.

 

Groet

Yugo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij vermoedden het al. De Arion 9300CD heeft in het Menu nog steeds geen mogelijkheid om OTA te updaten. "Software vernieuwen" staat er niet bij. Ook de pagina op de site van TVV is dus onjuist.

De Arion 9280 heeft dat wél, maar die heeft weer geen mogelijkheid tot USB-verbinding.

TV Vlaanderen Duo LNB Twin

B&R 65

VU+ Solo2

M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...