Gast Geplaatst: 20 september 2007 Geplaatst: 20 september 2007 Hallo, Op onze camper hebben we een ufo schotel. is het mogelijk om daar een lnb op te zetten die beide sat's kan ontvangen ( 1 en 3). Zou deze er anders in de toekomst wellicht komen ?? Alvast bedankt. Roland
Gast Geplaatst: 20 september 2007 Geplaatst: 20 september 2007 Gezien de manier waarop de UFO is gemaakt lijkt mij dat onwaarschijnlijk.
Gast Geplaatst: 20 september 2007 Geplaatst: 20 september 2007 Citaat: Gezien de manier waarop de UFO is gemaakt lijkt mij dat onwaarschijnlijk. en toch heb ik zo iets voor een andere schotel gezien, in 1 kop zaten 2 lnb's
Roodkapke Geplaatst: 20 september 2007 Geplaatst: 20 september 2007 Het is toch een kleine moeite de UFO een klein zetje te geven om 23.5E te kunnen ontvangen. Gewoon op een regionale zender zetten en de schotel iets naar het oosten draaien. PLinux member
Gast Geplaatst: 20 september 2007 Geplaatst: 20 september 2007 Citaat: Het is toch een kleine moeite de UFO een klein zetje te geven om 23.5E te kunnen ontvangen. Gewoon op een regionale zender zetten en de schotel iets naar het oosten draaien. klopt maar het is wel veel moeite om eerst uit bed te komen, dan te zappen, vervolgens weer uit bed om hem weer terug te zetten. Wellicht moet ik iets met een motor bedenken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen