Ga naar inhoud

[m-vision 9085] upgrade: cardreader software weg

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn m-vision 9085 geupgrade naar mv 6.26, maar ben nu mijn cardreader/smartcard menu kwijt.

Het apparaat is voor mij nieuw, en ik heb overal al geprobeerd info los te peuteren.

Is er iemand die mij stap voor stap kan uitleggen hoe zo'n tuner geupgraded kan worden. En hoe ik de multi card reader weer terug krijg?

Geplaatst:

Ik heb ontdekt dat door het intypen van 9999 het smartcard menu weer terug komt, en de diverse types cams weer kunnen worden ingesteld.

Ik sluit meteen het onderwerp af!

Geplaatst:
Citaat:
Ik heb ontdekt dat door het intypen van 9999 het smartcard menu weer terug komt, en de diverse types cams weer kunnen worden ingesteld.
Ik sluit meteen het onderwerp af!

ontdekt? dat staat gewoon in de readme die bij de software zit, ik zou die documenten maar eens heel goed gaan doorlezen als ik jou was.
Geplaatst:

Hallo,

heb met de software versie 626 veel vastlopers op de canaldigitaalkaart.Hebben jullie daar ook last van? Ook loopt de kaart niet lekker op een aston 1.05, elke keer als de tuner standbij is geweest dan werkt de kaart niet meer.

Meneergijs

Geplaatst:
Citaat:
Hallo,
heb met de software versie 626 veel vastlopers op de canaldigitaalkaart.Hebben jullie daar ook last van? Ook loopt de kaart niet lekker op een aston 1.05, elke keer als de tuner standbij is geweest dan werkt de kaart niet meer.
Meneergijs

Totaal geen last van, en een aston 1.05 is een problemen kindje. Ik heb geheel geen vastlopers op 6.26 software en de ontvanger staat meer aan dan uit al bevat de 6.26 software wel even iets meer dan 1 bug en is jou ontvanger daar misschien nu gevoeliger voor, even update afwachten dus.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen