gsm Geplaatst: 22 september 2007 Geplaatst: 22 september 2007 Mijn PDA ziet de sd kaart niet, wie heeft een oplossing hoe ik dat kan verhelpen ? Misschien terug naar fabrieksinstelling ? Maar hoe doe je dat ? Alvast bedankt gsm
gsm Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Geplaatst: 25 september 2007 Na het terug gaan naar de fabrieksinstellingen werd de sd kaart nog niet gezien. Ik heb hem open gemaakt en toen bleek dat er een pootje was afgebroken en dat lag er los in. Helaas, kapot dus. En repareren zal wel teveel gaan kosten ? Of weet iemand een oplossing ? groeten gsm
CEASAR W Geplaatst: 27 september 2007 Geplaatst: 27 september 2007 Ik heb zelf een PDA met een kapot sd-slot waar ik de SD kaart vast erin gesoldeert heb!! dus bij jou pda een draad brugje en hij werkt weer. en kost niets!!! ceasar
Moderator Matchless Geplaatst: 27 september 2007 Moderator Geplaatst: 27 september 2007 een simpel all-in-one readertje kopen en dat slot eruit solderen.heb je een slotje. wel even kijken hoe het slotje gebruikt wordt.sommige zitten voor de ipaq "op de kop". Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen