Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een duo LNB aangesloten op de 5020 voor TV Oost en zo. Als ik nu deze zenders wil kijken moet ik omschakelen van satelliet (met knop op afstandsbediening). Is niet echt handig. Ik heb beide tuners aangesloten op de LNB, wat doe ik fout? Heb ik mijn instellingen verkeerd staan?

Geplaatst:

Ik heb nu de tuner ingesteld als T1 en T2, daarna beide astra's aan beide tuners gekoppeld en toen de kanalen ingelezen. Nu werkt het dus wel, maar weet niet of dit wel de juiste manier is. Ik wil nl niet met een favorietenlijst werken en ook niet via sat knopje moeten omschakelen, dat snapt hier toch niemand. Nog tips?

Geplaatst:
Citaat:
Ik wil nl niet met een favorietenlijst werken en ook niet via sat knopje moeten omschakelen, dat snapt hier toch niemand. Nog tips?

Zou niet weeten waarom niet,

als je nu eens op je knoppie sat drukt, dan zie je de optie " alle kanalen " ??

Ja ? bingo.....
  • 3 weken later...
Geplaatst:

en daar heb ik ook nog even een vraag over...

ik heb een draaibaar systeem...maar wil er toch graag een duo lnb op hebben om naar bv rtl te kijken en een regionale gelijktijdig te kunnen opnemen.

Maar gelijk wil ik wel kunnen blijven draaien....kan dat ?..of is het eenvoudiger om er een schotel naast te zetten ?

Groetjes,

Kor

Xtrend ET 9000, schotel 68 cm. Draaibaar

Geplaatst:

Dat kan niet. Als je een duo op een draaibaar systeem zet, dan draaien ze allebei. In dit geval dus een schotel ernaast of je draaibare systeem inruilen voor een wavefrontier of zo.....

JJK

Geplaatst:
Citaat:
Als je een duo op een draaibaar systeem zet, dan draaien ze allebei.

Ja...dat begrijp ik ook...alleen wil ik als ik naar astra-1 kijk hem gebruiken als een vaste opstelling...dus atra-1 en atra-3...en als ik ga draaien gebruik ik alleen 1 van beide lnb's

Groetjes,

Kor

Xtrend ET 9000, schotel 68 cm. Draaibaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen