bbuswier Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 Ik heb een duo LNB aangesloten op de 5020 voor TV Oost en zo. Als ik nu deze zenders wil kijken moet ik omschakelen van satelliet (met knop op afstandsbediening). Is niet echt handig. Ik heb beide tuners aangesloten op de LNB, wat doe ik fout? Heb ik mijn instellingen verkeerd staan?
Gast Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 Zet alles in je favorieten en je hoeft niet om te schakelen.
bbuswier Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Geplaatst: 23 september 2007 Alles staat in de favorieren, maar dat werkt niet. Ik heb de 5020 als TWIN aangesloten
DeBeek Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 Doe je toch iets niet goed, denk dat je op Alle kanalen staat. Je moet natuurlijk wel met het Knopje FAV op de remote de juiste FAV groep selecteren.
bbuswier Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Geplaatst: 23 september 2007 Ik heb nu de tuner ingesteld als T1 en T2, daarna beide astra's aan beide tuners gekoppeld en toen de kanalen ingelezen. Nu werkt het dus wel, maar weet niet of dit wel de juiste manier is. Ik wil nl niet met een favorietenlijst werken en ook niet via sat knopje moeten omschakelen, dat snapt hier toch niemand. Nog tips?
DeBeek Geplaatst: 24 september 2007 Geplaatst: 24 september 2007 Citaat: Ik wil nl niet met een favorietenlijst werken en ook niet via sat knopje moeten omschakelen, dat snapt hier toch niemand. Nog tips? Zou niet weeten waarom niet, als je nu eens op je knoppie sat drukt, dan zie je de optie " alle kanalen " ?? Ja ? bingo.....
bbuswier Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Geplaatst: 24 september 2007 Nou, kennelijk heb ik de goede instellingen dus, dan laat ik het maar zo, tenzij iemand een goede tip heeft
Korretje Geplaatst: 10 oktober 2007 Geplaatst: 10 oktober 2007 en daar heb ik ook nog even een vraag over... ik heb een draaibaar systeem...maar wil er toch graag een duo lnb op hebben om naar bv rtl te kijken en een regionale gelijktijdig te kunnen opnemen. Maar gelijk wil ik wel kunnen blijven draaien....kan dat ?..of is het eenvoudiger om er een schotel naast te zetten ? Groetjes, Kor Xtrend ET 9000, schotel 68 cm. Draaibaar
Gast Geplaatst: 11 oktober 2007 Geplaatst: 11 oktober 2007 Dat kan niet. Als je een duo op een draaibaar systeem zet, dan draaien ze allebei. In dit geval dus een schotel ernaast of je draaibare systeem inruilen voor een wavefrontier of zo..... JJK
Korretje Geplaatst: 11 oktober 2007 Geplaatst: 11 oktober 2007 Citaat: Als je een duo op een draaibaar systeem zet, dan draaien ze allebei. Ja...dat begrijp ik ook...alleen wil ik als ik naar astra-1 kijk hem gebruiken als een vaste opstelling...dus atra-1 en atra-3...en als ik ga draaien gebruik ik alleen 1 van beide lnb's Groetjes, Kor Xtrend ET 9000, schotel 68 cm. Draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen