Gast Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 Ik denk dat het handig is om een eigen topic te starten en niet in andere gaan zitten. Ik heb sinds vrijdag mijn Arion aangesloten en gebruik een CAM van Canal Digitaal. Ik had hiervoor een Pioneer receiver en daar had ik totaal geen problemen mee, had alle kanalen die ik wilde hebben. Dat is nu wel anders met de Arion. Ik heb inmiddels de tweede kabel aangesloten maar dit brengt geen enkel verschil met een enkele kabel. Als ik 1 progamma opneem dan vallen de anderen weg. Het rare is ook als ik de kabel aansluit die er al lag dan heb ik alles wat ik had behalve DSF, DMAX en de MTV'en. Als ik deze kabel eruit haal en steek de nieuw aangelegde erin dan heb ik deze zenders wel maar alle andere weer niet. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Het naakt ook nog uit welke ingang van de reciever ik gebruik. Gezien de handleiding erg sumier is hoop ik dat jullie mij kunnen helpen. Dank U,
DeBeek Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 Je hebt dus nu een twin lnb ? met twee kabels naar de tuner ? Je gebruikt de bovenste ingang van iedere tuner ? Staat je tuner ook als twin ingestelt ? Doe anders een Factory reset en begin helemaal opnieuw met alle instellingen. en het zoeken naar de kanalen (sat).
Gast Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 Ik heb nu een quad LNB. Idd 2 kabels naar de tuner. idd de bovenste 2 ingangen. Heb de tuner als twin staan. Ik zal volgend weekend een reset doen gezien ik zo naar NL vertrek, woon in Duitsland. gr. Hans
Gast Geplaatst: 28 september 2007 Geplaatst: 28 september 2007 Ik neem hem komende week mee naar NL en ga daar naar een zaak die hem helemaal checkt en insteld. Ik ben daar reeds geweest erg aardige mensen en behulpzaam. De zaak waar de receiver vandaan komt is niet echt behulpzaam, dus op naar Almere.
hp8072 Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 Ik was van plan om een arion 9400 pvr hdmi te kopen.Ik lees echter dat er nog veel problemen zijn met deze ontvanger. Als er echter wel mensen zijn met positieve reacties dan hoor ik dit graag van hun,tot nog toe twijfel ik ,koop ik hem wel of koop ik hem niet bvd
cornea Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 Hij is hetzelfde als de 9300PVR(zonder CD) ,het enigste verschil is de HDMI en de alfanumerieke display. Heel af en toe gaat er wel eens een opname mis maar verder ben ik een heel tevreden gebruiker. Beeld is echt perfect via HDMI. Als je zelf nog geen ervaring het met satelliet ontvangers (bedoel ik geen seca doos mee) koop hem dan ergens die hem de eerste keer goed configureerd. Als hij namelijk nieuw uit de doos komt dan heb je nog geen mogelijk heid om OTA te upgraden,en werkt SW upgraden ook nog niet via USB. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen