Gast Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 Hallo even een leken vraag ( er zijn meer mensen die dit niet weten) ik wil de originele sofware in mijn philips zetten maar wat voor kabel ben ik daar voor nodig en wat is het verschil tussen die kabels hier op het forum lees ik gewone seriele kabel maar vertel wat is het verschil tussen A- seriele kabel B- 1 op 1 kabel C- Nul modem kabel en als ik al een kabel heb liggen hoe kom ik er achter wat voor kabel het is???? bvd
Gast Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 Nulmodem kabel zijn twee vrouwtjes stekkers. Serieel is mannetje vrouwtje stekkers. Plaatje is nulmodem
Gast Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 En hier een seriele (mannetje vrouwtje) RS232 Lengte 1 m Male 9 polig Female 9 polig 1:1 bedraad En ja dat kan ook een 1:1 kabel zijn zoals je kunt zien.
Gast Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 O zit het hem in het mannetje vrouwje gebeuren dan snap ik het dacht weer veel te moeijk natuurlijk had de vraag bij de philips al gesteld of er iemnand in de buurt woonde van postcode 7984Na die mij zou kunnen helpen maar geen reactie gehad vandaar dat we zelf een poging gaan doen maar mocht er nog iemand in de buurt van postcode 7984NA wonen en mij zou kunnen helpen dan graag
Gast Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 Citaat: Een plaats zegt meer Plak de postcode in Google en je komt in Dieverbrug Drenthe.
Hellum Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 ik woon in de provincie groningen, en heb een oslink. je kunt me best een pm sturen MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Geplaatst: 29 september 2007 Geplaatst: 29 september 2007 Citaat: ik woon in de provincie groningen, en heb een oslink. je kunt me best een pm sturen MVG. Gerard is mijn pm aangekomen ??
Hellum Geplaatst: 29 september 2007 Geplaatst: 29 september 2007 ja en ik heb je een PM terug gestuurd! MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen