Gust Geplaatst: 24 september 2007 Geplaatst: 24 september 2007 Hallo Heb hier nog een router tussen de rommel gevonden Een vriend van me wil hem hebben, maar ik vind de voeding niet meer Op de router zelf staat aangegeven 7,5V DC 1Ah Hoeveel mag dit afwijken van die gegevens(heb nog enkele van 9v en 12v gevonden) Mogelijk kan iemand een foto maken van de origineelevoeding waarop de gegevens te zien zijn Staat op de voeding duidelijk Netgear of staat er iets anders op ? Alvast bedankt
Big fellow Geplaatst: 25 september 2007 Geplaatst: 25 september 2007 Ik heb verschillende aparaten van Netgear in gebruik. Ze hebben allemaal een geschakelde regelaar aan de binnen kant om de jusite spanning te creeren. De router heeft zo te zien 7.5W nodig. Dat zou dus neerkomen op 850mA bij 9V. Als je een gestabaliseerde voeding van 9V aansluit op de router die een uitgangsvermogen van 7.5W of meer heeft, dan zou het moeten gaan werken. Ongestabaliseerde voedingen kunnen ook werken, echter de spanning die daaruit komt is afhankelijk van de belasting. Dus het kan zo maar wezen dat deze onbelast 12V geeft, en belast 8V (bij een 9V voeding....) Zolang de polariteit van de stekker correct is, zou ik de 9V voeding gewoon proberen.. Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
RewinD Geplaatst: 25 september 2007 Geplaatst: 25 september 2007 Let op dat je router dan gekke dingen kan gaan doen zoals settings verliezen klapperent netwerk veel collisions etc. etc. Ik zou de 12v iig niet proberen Je kan de 9V proberen maar wees es zeker van dat die gestabaliseerd is. Veel Succes!! Greetz, RewinD Philips DSX 7072/03a, Philips 8121HD Triax 88 cm 4x alps LNB + switch... (Astra 1,2,3 + Hotbird) CD kaartje met Family + HD abbo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen