Ga naar inhoud


Kan iemand mij wat vertellen over smartwi?


Miauw

Aanbevolen berichten


Alleen de downlink van T-GSM 810 zit op 864Mhz. Ga je hier normaal niet tegenkomen.

 

http://smartwi.net/press/smartwi_hopper_guide.pdf

 

Je moet dus vooral bang zijn voor analoge draadloze hoofdtelefoons.

 

Als je heel erg dicht (15 centimeter ongeveer) bij een sterke voeding zit kan dat ook problemen geven. Bijvoorbeeld de voeding van een PC.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

In stukje van HopperGuide lees ik iets over ATR string, de regel of onregelmaat van het uitlezen van de master smartkaart.

Heeft iemand daar ervaringen mee. Gaat het beeld wel eens op zwart als er niet tijdig uitgelezen wordt en gebeurd dat vaak?

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ook nog even een vraag omtrend.

 

Wat zijn deze client kaarten. Zijn dit modules of echt van die dunne kaartjes? 1 van mijn ontvangers heeft namelijk enkel een kaartlezer en neemt geen modules

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is alleen jammer dat de kaartjes buitenboord blijven hangen waardoor als de ontvanger een klepje heeft die niet meer dicht kan.

 

Misschien moeten ze de nieuwe genaratie ontvangers met een gleuf aan de achterkant voorzien, dat staat een stuk netter.

 

 

@W3ird_N3rd

 

Ik ben het niet helemaal met jou eens, want een GMS toestel piekt op 2 watt zendvermogen en regelt daarna terug voor wat het toestel nodig heeft om goed te kunnen werken.

 

Het probleem ligt echter iets ingewikkelder, want de ontvangers van diverse apparatuur zoals deze zijn vaak breedbandig qua ontvangst waardoor oversturing van de ontvanger snel gebeurd is.

 

Een goed afgeschermde ontvanger zit in een metalen beuizing waar vaak kunststof omheen zit, dat zie ik alleen bij de zender, niet de ontvangers.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...