Gast Geplaatst: 25 september 2007 Geplaatst: 25 september 2007 Mijn inverto 7000 maakt niet automatisch een nieuwe backup map als ik de spanning er af haal, of de fabrieksinstellingen terug zet. Bij het hadmatig aanmaken van die map wordt er door de pvr geen gebruik van gemaakt. Decoderen van de opnames gaat bijna altijd goed al is er soms wel een programma wat op zwart blijft. Wie weet een oplossing?
Gast Geplaatst: 25 september 2007 Geplaatst: 25 september 2007 De back-up map kan je niet handmatig aanmaken: die heeft een intern ID dat niet door Inverta als zodanig wordt herkend. Maar wat ik niet begrijp: er is geen back-up map en het decoderen gaat meestal goed? Dat kan dus niet althans: niet als je de laatste 1.4 firmware gebruikt. Eerdere firmwarerevisies kennen de back-up map niet en gebruiken die dus ook niet
Gast Geplaatst: 25 september 2007 Geplaatst: 25 september 2007 Je moet de spanning er ook niet vanaf halen. In de standby stand wordt er dan gedecodeerd
Gast Geplaatst: 26 september 2007 Geplaatst: 26 september 2007 Citaat: Je moet de spanning er ook niet vanaf halen. In de standby stand wordt er dan gedecodeerd Is ook alleen om een nieuwe back-up map te maken. decoderen is niet het probleem. Inmiddels fabrieksreset gedaan en geformateerd maar nog geen back-up map. Bedankt voor je antwoord Rob, heb het ff nagekeken maar ik gebruik de 1.4 firmware die heb ik terug gezet na eerder de laatste versie te hebben gedraaid.
Gast Geplaatst: 26 september 2007 Geplaatst: 26 september 2007 Citaat: ....Bedankt voor je antwoord Rob, heb het ff nagekeken maar ik gebruik de 1.4 firmware die heb ik terug gezet na eerder de laatste versie te hebben gedraaid. Als ik dit goed begrijp, gebruik je niet de jongste firmware. Dan klopt het dus, dat er geen back-up map is, terwijl er wel automatisch (in Stand-by) gedecodeerd wordt.
Gast Geplaatst: 27 september 2007 Geplaatst: 27 september 2007 Bedankt Rob, was al bang dat ie kapot was. Heb begrepen dat in de jongste firmware nogal wat bugs zaten.. Maar wist niet dat de oudere software op dat punt afweek.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen