Neptunus Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Citaat: Bijzonder verhaal. Waarom heb ik toch zo'n absolute hekel aan die Frits. Die naam alleen al... Ik had veel meer op met Van Dorp destijds. En waar is die dochter () gebleven van deze filmster? Ik las dat er nogal wat problemen waren met de opvolging? Toch maakt Frits met FC Het Gesprek één van de betere programma's en heeft hij hiermee ook al spin-off bereikt naar de NOS en BNR bijvoorbeeld, niet verkeerd. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Jij hebt verstand van zaken lees ik, maar ik ben het niet met je eens. BNR is iets waar menig station aan zou kunnen tippen. Pak 'm eens op je autoradio als het uitkomt. Vroeger was er 'Talkradio' en dat hebben ze er weer ingegooid daar bij BNR. Daar is Van Erven Dorens geboren zeg maar.. Had soms ook wel dronken dames aan de lijn 's ochtendsvroeg met vermakelijke teksten, maar wel goede radio.
Neptunus Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Citaat: Jij hebt verstand van zaken lees ik, maar ik ben het niet met je eens. BNR is iets waar menig station aan zou kunnen tippen. Pak 'm eens op je autoradio als het uitkomt. Vroeger was er 'Talkradio' en dat hebben ze er weer ingegooid daar bij BNR. Daar is Van Erven Dorens geboren zeg maar.. Had soms ook wel dronken dames aan de lijn 's ochtendsvroeg met vermakelijke teksten, maar wel goede radio. Je begrijpt mijn opmerking niet, ik bedoelde dat er bij programma's op BNR (Sportwereld) en de NOS (Studio Voetbal) werd verwezen naar Quotes uit FC Het Gesprek, dat doen concurrende programma's niet zo snel, het is dus een compliment aan FC Het Gesprek. En ik luister als mediafreak veel naar o.a. BNR, haal er ook veel podcasts vandaan want op dat gebied zijn ze de NOS mijlenver vooruit! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Leuk dat je BNR ook zo kunt waarderen. Dat nieuwe smoeltje staat nog niet zo, en de grootste misser is het binnenhalen van die VPRO-draak, ben je naam even kwijt. Die mevrouw met de bekakte stem die oorspronkelijk uit Groningen komt en mensen afstraft die niet uit hun woorden komen..De grootste winst is Paul van Liempt! Een 50 jarige met de stem van een 25-jarige.. Wat een speker is dat mensen!
cheapwatcher Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik ben wel blij met het nieuwe BNR. Heb hem nu vaak aanstaan naar en uit m'n werk. Het is langer luisterbaar dan voorheen en ze hebben 4 x per uur files en flitsers. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Gast Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Citaat: Leuk dat je BNR ook zo kunt waarderen. Dat nieuwe smoeltje staat nog niet zo, en de grootste misser is het binnenhalen van die VPRO-draak, ben je naam even kwijt. Die mevrouw met de bekakte stem die oorspronkelijk uit Groningen komt en mensen afstraft die niet uit hun woorden komen..De grootste winst is Paul van Liempt! Een 50 jarige met de stem van een 25-jarige.. Wat een speker is dat mensen! Harmke Pijpers bedoel je? Ja..leuk!! Nu nog BNR op 23 oost!!
Neptunus Geplaatst: 16 november 2007 Geplaatst: 16 november 2007 Bron: medialog.blogspot.com Voormalig netmanager van de publieke omroep Ton van Dijk is aan de slag gegaan als tijdelijk programmaleider bij Het Gesprek. Volgens Van Dijk is Nederland 'heel ongeduldig', de zender moet 'even de tijd krijgen' om een zender neer te zetten die klopt. Het Gesprek moet even de tijd krijgen. Ik roep iedereen met kritiek op de vervlakking op achter ons te gaan staan. (..) Ik ben als adviseur begonnen maar dan sta je op grotere afstand. Ik geloof in Het Gesprek. Er is eenzelfde ideaal als bij de publieke omroep. Namelijk inhoudelijk iets bijdragen aan de samenleving. Op zich loopt alles volgens plan. Je moet eerst een zender opzetten die helemaal klopt. Het profiel moet nu helderder. Het Gesprek wil wat toevoegen, kwaliteit bieden en diepgang brengen. Als we die belofte waarmaken trekken we vanzelf meer publiek. Bovendien moeten veel mensen de zender nog vinden. Dat kost tijd. De oplossing is dat we moeten zorgen dat de kijker wordt beloond voor zijn keuze. In Nederland met het drukste medialandschap van Europa kost dat één tot twee jaar. Talpa had veel geld maar een onduidelijk profiel. Daarom ging het fout. Het Gesprek heeft een helder profiel maar de programmering moet strakker . We willen ook graag een urgente zender zijn en over een jaar mag je pas oordelen of dat is gelukt, zegt Van Dijk in NRC Handelsblad. ---------------------------------------------------------- Ik vind de zender nog steeds een aanwinst, FC Het Gesprek, Pitchtalk, en andere programma's afhankelijk van de gast zijn zeker onderscheidend van het snelle werk op de andere zenders. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Alfons Verbiest Geplaatst: 12 juni 2008 Geplaatst: 12 juni 2008 Mij viel zojuist op dat bij Het Gesprek via Canal Digitaal nog steeds de teletekst van Tele2 staat, terwijl via de analoge en digitale kabel van UPC er een eigen teletekst met programmering achter de zender zit. Alfons
Gast PieterB Geplaatst: 13 juni 2008 Geplaatst: 13 juni 2008 Dat is zeker verwonderlijk omdat Tele 2 inmiddels definitief gestopt is met uitzenden.
Elwin Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Geplaatst: 13 juni 2008 Inderdaad, via de analoge UPC kabel is wel de echte teletekst van Het Gesprek te zien. Ik meen ook laatst nog gezien te hebben dat de zender gecodeerd was, ivm Tele 2, welke nu dus niet meer uitzendt.
Gast thomas999 Geplaatst: 13 juni 2008 Geplaatst: 13 juni 2008 Aan de programmagegevens van Het Gesprek op TXT heb je toch niet veel, want er klopt meestal niets van.
Elwin Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Geplaatst: 13 juni 2008 Ik kijk er ook nooit naar, maar aan die Tele2-teletekst heb je helemaal niks...
René Verbiest Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 In een ander topic, werd gemeld, dat Tele2 vrijwel zeker doorgaat met het eredivisie voetbalkanaal, dus zal de teletext ook niet verdwijnen. Zoals ik daar ook al heb gesuggereerd, zouden ze dan, hoop ik, Het Gesprek op het 2e tele2 kanaal kunnen zetten. En hier dan de Teletext van Het Gesprek erbij. Zou dit niet een goede oplossing kunnen zijn?
Elwin Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Geplaatst: 14 juni 2008 Lijkt mij een prima oplossing. Tele2 2de kanaal heeft volgens mij minder uitzendingen dan het eerste kanaal, dus dat zou dan méér Het Gesprek betekenen. Gisterenavond was Het Gesprek gecodeerd op het Tele2-kanaal, dus ze coderen het af en toe nog wel voor Tele2-uitzendingen...
Unetwork Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Origineel bericht van: cheapwatcher Ik ben wel blij met het nieuwe BNR. Heb hem nu vaak aanstaan naar en uit m'n werk. Het is langer luisterbaar dan voorheen en ze hebben 4 x per uur files en flitsers. Ook ik kijk weinig naar Tele2 gesprek..maar luister met regelmaat naar BNR. Die is positief veranderd nadat ex collega en vriend Paul van Gessel van L1 daar leiding geeft. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen