Ga naar inhoud


hulp nodig bij overzetten bestanden van ontvanger naar PC!!


eline123

Aanbevolen berichten


  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de kabel en het werkt!

alleen doet het volgende zich voor: in de nieuwe handleiding staat heel duidelijk beschreven hoe alles in zn werking gaat. bij stap 3 van bijlage 5 gaat het mis bij mij: je moet dan het juiste firmware bestand kiezen. Als ik op Upload firmware klik, dan komt het bijbehorende venster wel in beeld, maar dan is het leeg. In de handleiding staan 6 keuzemogelijkheden, bij mij dus 0. Ik heb de suite goed ingesteld op USB en dan station E, want dat gaf mijn compuetr aan. Is er iets dat ik ben vergeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dat venster moet je bladeren naar het juiste mapje op de PC en daar het juiste bestand kiezen (dat moet je dus eerst op de PC gezet hebben. Je kunt het b.v. van de site van de importeur downloaden).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp eline123 niet meer zo, in de kop van deze topic staat : "hulp nodig bij overzetten bestanden van ontvanger naar PC" en nu gaat het ineens over uploaden van firmware (van PC naar Inverto).

Heb ik iets gemist?

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik begrijp eline123 niet meer zo, in de kop van deze topic staat : "hulp nodig bij overzetten bestanden van ontvanger naar PC" en nu gaat het ineens over uploaden van firmware (van PC naar Inverto).
Heb ik iets gemist?


Oke, het probleem ligt geheel bij mij! ik dacht dat je met het uploaden van firmware opgenomen programma's naar de computer haalt, maar het is dus precies andersom, met uploaden zet bestanden naar de ontvanger!
Dan is de vraag nu hoe ik opgenomen programma's naar de computer haal. Het is iets met de PC suite volgens mij, maar ik snap hier niet veel van...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Up = naar de ontvanger.

Down = naar de PC.

Voor het overhalen van bestanden moet ik je toch even naar onze handleiding verwijzen. Ik kan daar niet veel aan toevoegen, anders hadden we dat wel in die handleiding gezet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laptop staat sinds 17.30 uur aan met het programma IDL 7000 PC Suite, heb de instructies van de Handleing opgevolgd. Staat nu op "Loading PVR directory tree"

Is dit het gedeelte wat verschrikkelijk lang duurt of doe ik iets niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee en nee.

Nee dat duurt niet lang, en nee, je doet niet iets niet goed. Er gaat wel iets niet goed, zoals heel erg vaak met dit fijne programma (waar al twee jaar niets aan is verbeterd).

Het beste (d.w.z. met de meeste kans op succes) is:

1- Inverta rebooten (30 sec spanning er af;

2- PC-tools opstarten, nadat Inverta weer uit haar coma is ontwaakt;

3- bidden (schietgebedjes), lief zijn en geen grote mond geven (Inverta is een uiterst gevoelig type)

 

En soms blijft het gewoon (!!) niet goed gaan, Soms gaat het dan de volgende dag weer wel.

 

Heel veel sterkte en geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het zelfs zo dat ik aan Pcsuite helemaal niets heb als het gaat over het overzetten van opgenomen bestanden.

De meeste mappen en opnamen in de hoofdmap zijn bij mij niet zichtbaar en daar helpt bij mij geen reboot of reset aan, mogelijk wel een Format.

Om die reden gebruik ik een externe HDD via USB. Het grote nadeel hiervan is wel dat je dit buiten de "kijkuren" moet doen, want Inverta is dan niet meer te gebruiken.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...