dukdalf46 Geplaatst: 26 september 2007 Delen Geplaatst: 26 september 2007 Ik heb gezocht maar kan er niets over vinden. Ik wil graag een webpagina, welke online staat, invoegen in een (powerpoint) presentatie. Volgens mij moet dit kunnen via een wrapper of een iframe, maar ik zou niet weten hoe. Kan iemand mij opweg helpen? Thanx Dukdalf46 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puch Geplaatst: 27 september 2007 Delen Geplaatst: 27 september 2007 Ik begrijp niet goed wat je bedoeld, wil je in een pp presentatie een website weergeven die ook werkt of enkel een screenshot van die site? iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dukdalf46 Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2007 nee, geen screenshot, realtime informatie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puch Geplaatst: 27 september 2007 Delen Geplaatst: 27 september 2007 Ik ken niet heel veel van PP, maar ik vrees dat dit niet echt zal werken. Een pp presentatie omzetten naar html kan, maar een (live) webpagina binnen een pps ik vrees ervoor. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WPW Geplaatst: 27 september 2007 Delen Geplaatst: 27 september 2007 Je zou het met een object moeten proberen, dit object moet dit dan wel kunnen voordat je deze importeer. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen