Ga naar inhoud


Hoe cleaner te gebruiken


scarlette

Aanbevolen berichten


Een cleaner kan net als de firmware naar de humax geupload worden b.v. met HDFsmart, door het aanvinken van alle modules.

Normaal is dit echter niet nodig omdat een "oude" module door een nieuwe wordt overschreven, dit betreft alle onderdelen: firmware inclusief alle modules, settings, keys.

 

Een cleaner heb ik nog nooit nodig gehad, heb je ergens problemen mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo harry,

 

Ik heb mijn humax sinds 2001 in mijn bezit en nog nooit problemen gehad met firmware,settings of een key bin te laden.

Echter nu lukt het mij na een tiental pogingen nog steeds niet om beeld te krijgen op Pr****r*.

 

Dus dacht ik de cleaner er eens over te halen.

humax 5400,xcam, Vu+Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Card + EMU en als je een funkaart gebruikt, Cardblocker: ECM+EMM. Selecteer Premiere start en wacht. Druk op je rode toets, wanneer er boven het cardsymbool "cam" verschijnt volgt er geen update, is dit het geval dan CI cam verwijderen.

Voorwaarde voor de autoupdate is dan nog: in je Ram -(key) editor moet onder nagravision de ID 0501 voor Premiere aanwezig zijn. Of een actuele key.bin uploaden met dsr9500 en verify ON.

 

Een cleaning procedure lijkt mij overbodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het volgende probleem: TPS werkt maar valt om de 10 - 15' uit. Moet dan wegzappen naar een andere tps zender en weer terug, een enkele keer terug naar France 4.

Ik heb er de de hot 9.5b van Josje in staan, heb de cleaner (van Josje) al gebruikt en heb mijn fun kaartje al geherprogrameerd met een recente file. De tijd is goed en staat op card + emu.

Weet iemand raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...