Ga naar inhoud

Seca2 emulatie op IRCI5400

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

even een typische beginnersvraag. Een kennis heeft een Humax 5400 met een Aston Seca 1.03 module. Daar werkt zijn Canaaldigitaal Seca kaart niet in. Moet hij nu een nieuwere module zien te krijgen of is daar qua software iets aan te doen. (mijn vraagteken doet het even niet, sorry)

Alvast bedankt.

Groet,

SoresSat

Geplaatst:

Of er softwarematig iets mee kan weet ik niet, maar ik heb zelf ook een Aston en wel de 1.07 (met groene LED) en die werkt in combinatie met een Canal Digitaal kaart echt perfect.

Ontvanger is overigens ook een Humax 5400 (IRCI)

Geplaatst:

vrees dat er uitgekeken moet worden naar een andere module.

de aston seca module vanaf versie 1.05 werkt perfect met nederlandse seca kaart in een humax 5400 ontvanger.

Geplaatst:

Nee, emulatie software is er niet voor een seca2 kaart.

Het is of een CI module of een irdeto2 C+ kaart (maar dan mis je een paar zenders omdat niet alles in irdeto2 wordt uitgezonden) om C+ te ontvangen.

Weet trouwens niet of je een 1.03 kunt updaten naar een 1.05.

DM500HD, DM500S, Humax 5400,aston 1.05, Maximum Multi Focus E85, 28.2/5--23.5--19.2--13

Geplaatst:

Als de kaart up to date is, dus reeds voorzien is van de nieuwste sleutelbos, moet je via de Aston 1.03 beeld krijgen, deze versie van de Aston module geeft enkel bij het versturen van de update van de kaart door de provider, problemen.

De updates worden niet doorgegeven naar de kaart.

Upgraden van een versie 1.03 naar een 1.05 is NIET mogelijk.

Johnny.

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Geplaatst:
Citaat:
Als de kaart up to date is, dus reeds voorzien is van de nieuwste sleutelbos, moet je via de Aston 1.03 beeld krijgen, deze versie van de Aston module geeft enkel bij het versturen van de update van de kaart door de provider, problemen.
De updates worden niet doorgegeven naar de kaart.
Upgraden van een versie 1.03 naar een 1.05 is NIET mogelijk.
Johnny.
Een vriend van mij heeft de aston 1.03 in zijn 5400 en ontvangt altijd netjes zijn updates,ikzelf heb aston 1.05 en werkt ook prima met updates

Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen