Han Peekel Geplaatst: 27 september 2007 Delen Geplaatst: 27 september 2007 Dat je met diseqc een rotor aan kunt sturen weet ik ,maar hoe werkt het nu precies. Het is een communicatieprotocol tussen een satellietontvanger en mechanismen als een satelliet-switch of een rotor. De stroom voor de rotor betrekt hij ook van de ontvanger maar de voeding van mijn humax word al zo heet dat het me sterk lijkt dat hij ook nog een draaibaar systeem kan voeden. Han Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Limpy Geplaatst: 28 september 2007 Delen Geplaatst: 28 september 2007 Han, Wat er zich precies afspeelt tussen een ontvanger en een diseqc rotor weet ik niet maar wat ik wel weet is dat een humax5400 met orginele voeding zonder problemen jarenlang een stab hh120 met een 100 cm schotel aanstuurt. Voldoende luchtcirculatie (geen apparaat op de Humax plaatsen) is wel belangrijk...... Groet, Paul DM7020Si+Gemini4.7+CCCam2.2.1+Triax110+HH120 Humax5400+Hot+Noname100+Astra/Hotbird Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 september 2007 Delen Geplaatst: 28 september 2007 Han, misschien even verplaatsen naar de juiste rubriek.. Off-topic is het iig niet naar mijn mening. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen