Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zei het hier op straat ook af en toe. Een stel vrienden of vriendinnen met de telefoon in de hand naar de radio luistern. We gaan weer terug naar de tijd van de Gettoblasters, maar dan in het klein. Gewoon oordoppen in. Dat is minder storend voor anderen, maar je kan toch naar jouw radio luisteren.

JJK

• Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

100% mee eens (ook al doe ik het niet)

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:
Origineel bericht van: naitsirhc
Aan alle Eiphone gebruikers....

Kunnen jullie ook radio luisteren op dat ding....Kzag laatst een eiphone gebruiker die zeer verbaasd was dat ik radio kon luisteren, via de luidspreker....en dat op een Nokia

Ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat jij door de speaker van je nokia naar de radio kan luisteren.

mp3 oid daarintegen kan wel, maar voor radio moet je toch echt je oortjes connecten. ( op mijn n73 iig)
Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Ome Peter
Geplaatst:

En toch kan het wel met beluisteren naar radio

mits je de oortjes aangesloten hebt kun je de speaker aanzetten

iedergeval op veel modellen klik maar eens op opties tijdens radio ontvangst

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Peter
En toch kan het wel met beluisteren naar radio

mits je de oortjes aangesloten hebt kun je de speaker aanzetten
iedergeval op veel modellen klik maar eens op opties tijdens radio ontvangst

Ja ok, dan heb ik het verkeerd begrepen, als de oortjes aangesloten zijn kan die idd op speaker...ik dacht dat men doelde op radio ''zonder'' oortjes.. my bad.
Vastberaden, geen arrogantie!
Geplaatst:

ik heb wel MP3 speler zonder oortjes op mijn Sagem, weet niet of iemand daar wat aan heeft confused

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:
Origineel bericht van: JJK

Ik zou ook zeer verbaasd zijn. NWie wil er nu uit de speakers van zijn telefoon naar de radio luisteren. Ten eerste kan het storend zijn voor de omgeving en ten tweede is de kwaliteit nou niet echt formidable te noemen.

JJK

Klopt. Maar als je, net zoals ik, veel op projectbasis werkt, dan sleep je niet overal een radio naar toe....Ik vind die radio op de telefoon (als achtergrondmuziek naturlijk) best een goede optie.

Und TschjuB

Geplaatst:

Ik blijf erbij dat de iphone een perfecte phone is.

Het grootste gemis is umts.........maar safari op de iphone is echt perfect daar kan win mobile en symbian een puntje aanzuigen internet werkt beter op de iphone zelfs met gprs!!

Maar voor mijn werk gebruik ik een nokia e65 en deze gebruik ik dan als umts modem in combinatie met een OQO e2 en dan wordt het wel een ander verhaal.

Verder zijn er erg veel plugins te vinden ,ook om internet stations te kunnen beluisteren.

Ik ben het er niet helemaal mee eens dat de iphone duur is als je deze kunt mee laten nemen door iemand uit de states is deze niet extreem duur behalve als je hem hier in nederland bij iemand koopt via marktplaats dan kan deze wel eens duur zijn ja.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Geplaatst:

Hij is inderdaad duur als je hem lokaal koopt. Ik heb mijn Iphone uit HK laten komen en daar kost hij €400 met jailbreak.

Inderdaad Safari op de Iphone is perfect en zelfs via je mobile operator nog best snel.

JJK

Geplaatst:

Mij werd van de week een I-phone aangeboden voor 250!!! euries. Daar had ik wel oren naar, maar had toch mijn twijfels, dus eens op internet gezocht naar de specificaties, conclussie: De I-phone is er in 8GB en 16GB uitvoering, en die ik kon kopen was 4GB.....Nep dus!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

mmm ik heb al een paar maandje's een i phonetje en wil niks anders meer .

Internete via safarie werkt super , veel beter als op de n95 die ik voor 150 eurotjes de deur uit gedaan heb. Via installer kan je allerlij dingen instaleren , ik kan onderweg via me i-phone via therminal op me i-phone via ssh op me server thuis inloggen om vanalles op me netwerk te doen en eventueel te herstarten. doe dat eens met een nokia .

Via wifi thuis haalt mijn i phone tje zelf fimpje's van het internet en slaat ze op.Ik laat hem in de nacht lekker fimpjes downe. Via wifi gaat internet radio perfect. Nes roms spelen , gba emulator , sega emulator de hele rambam werkt gewoon op dat ding .En het mooie is dat het meeste nog gelockt is door apple.

De nieuwe beta software 2.0 worden steets meer dingen gevonden die weer nieuw zijn tegen over 1.1.4.

Heeft iemand de sms interface ooit gezien van een i-phone , ik heb nooit een betere gezien.

ik wil nooit geen ander gsm meer (behalven als er een 3g versie komt) , en er zijn wel i-phone's van 4 gig. Zijn wel uit productie.

Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!!

Proffrottie

Geplaatst:

Tja misschien dat het voor jou een Solexmotor is, maar ik kan je verzekeren dat het voor vele niet het geval is. Ik vind het wederom een top product van Apple en als inderdaad de nieuwe soft uitkomt wordt hij alleen maar beter.

JJK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen