Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een aston dual cam,versie 2.17 zit er op,ik gebruik hem in een technomate 1500 ci,heb er een kaart van canaal digitaal in zitten,in de kaartlezer zit een tvvlaanderen kaart,als ik naar een zender kijk van canaal digitaal gaat vaak het beeld 4 a 5 sec op zwart,ik krijg dan geen enkele melding,kan ik dit op een of andere manier verhelpen??

het is een aston dual 1.7

slider

beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider

Geplaatst:

Er zijn veel problemen met de 2.18 versie van de Aston cam gemeld. Ik zie dat jij de problemen met de 2.17 versie hebt. Heb je dezelfde problemen als je de kaarten omwisselt? (TVV in de Aston, CDS direct in de ontvanger) En heb je al gekeken wat er gebeurt als je maar 1 van de 2 kaarten gebruikt? (TVV + Aston / CDS + Aston / TVV direct in ontvanger / CDS direct in de ontvanger) Misschien dat één van deze "opstellingen" je zonder problemen laat kijken. Je weet dan ondertussen in elk geval hoe het wel en hoe het niet werkt. En misschien is er nieuwe firmware voor je Technomate 1500 ci ontvanger? Dat wil namelijk ook nog wel eens helpen.

Als alle bovenstaande dingen je niet helpen om tot een bevredigende oplossing te komen, kun je hier in elk geval voor het vervolg van dit topic duidelijk(er) omschrijve wanneer het wel / niet werkt. Dan is er vast nog wel iemand met meer kennis van zaken, die je verder kan helpen hier op het forum.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Geplaatst:

als ik de kaarten wissel,blijft het probleem met de andere kaart,het beeld gaat om het kwartier,half uur dan 4 sec op zwart,zal eens proberen om een firmware upgrade te doen,alvast bedankt voor het meedenken,als er nog tips zijn hoor ik deze graag.

beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen