Ga naar inhoud


[Pioneer] waarom valt mij tunner`s weg met het software v 4.32


Gast

Aanbevolen berichten

hallo

 

als ik in mijn 110nl de software laat van dynamit

versie 4.32.

en ik wil nu de tunner zender laten zoeken dan valt mijn tunner dood dan moet je eerts de tunner uitdrukken voor je hem op kunt starten.

 

ik had hier voor het een aangepaste eeprom 60 naar 00 en 88 naar e8 en 77 naar 17 en het software verie v7 allcam

 

is dit gewoon bij dit software of doe ik wat verkeert.

 

ik heb dit ook met een 100nl2 maar die was hiervoor gewoon orgineel

 

wat kan ik er aan doen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit probleem treedt op als je van een NL versie (in mijn geval de testversie V9) overgaat naar 4.32. Remedie: De eeprom clearen in Pionero (alles 0xff) en vervolgens schrijven. Als je dan de deco opstart komt die keurig in het menu.

Je kunt hierna kanalen zoeken, zoals je gewend bent of opstarten in service mode 1 en een kanalenlijst en eeprom laden.

 

Succes

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is me al gelukt maar als ik weet welke devfentie versie er in wil hebben doe ik het over .

 

bedankt voor de tip

 

weet je trouwens ook als een 200nl wil zonder 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken de 200NL (Ik heb een 200NL2) niet, maar het beste kun je even de deco openmaken en naar de het boardnummer kijken. Dit nummer is belangrijker dan het deco nummer. Ik heb (naast 200NL2)sinds kort een 110NL zonder 1 of 2 er achter en daar zit hetzelfde board in als in een 110I en niet degene die genoemd wordt in het Pionero manual bij 110NL. Ik programmeer mijn deco nou als zijnde een 110I.

 

Succes

Satori

 

<small>[ 04-05-2002, 10:50: Bericht gewijzigd door: Satori ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat ben ik ook al vaker tegen gekomen.

dat als je een 110nl hebt het board nummer hebt van een 110I.

eerst kom je dat dat niet programeren met pionero dat wasallen een naddel dan kwmen de nummers niet over hen met wat pionero aangaf.

maar dat maakt nu niet meer uit volgens mij met de eeprom wisser ik ben er nu og gen een tegen gekomen met het nieuwe pionero programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...