Gast Geplaatst: 28 september 2007 Geplaatst: 28 september 2007 Hallo Ik heb het script vartohdd kunnen doen via telnet en de var is inderdaad verbeterd van 254 kb naar 1664 kb. Het zappen gaat inderdaad ook sneller er is een merkelijk verschil. MAAR nu heb ik het probleem dat ik niet meer via ftp in de relook kan. Ik werk met de fantacy 2.16a met pc editor kan het wel nog. Iemand enig idee hoe dit op te lossen. Dank bij voorbaat: xbxzotje
Gast Geplaatst: 28 september 2007 Geplaatst: 28 september 2007 WEL telnet maar geen ftp? Dat is raar, gebruik je wel het goede wachtwoord? Telnet/ftp login: root/relook en niet relook / relook? Grtz
Gast Geplaatst: 28 september 2007 Geplaatst: 28 september 2007 ja login en paswoord zijn juist, voor alles geactiveerd is is het geen probleem. Als het script uitgevoerd is en de relook opgestart is dan kan ik niet meer met dcc in de relook. wel nog met pceditor daarmee kan ik de kanalenlijst downloaden en uploaden. groeten: xbxzotje
Gast Geplaatst: 28 september 2007 Geplaatst: 28 september 2007 Je zou Filezilla eens kunnen proberen i.p.v. DCC of Smartftp werkt ook goed. Het klinkt mij in ieder geval vreemd in de oren. Grtz.
Gast Geplaatst: 29 september 2007 Geplaatst: 29 september 2007 Heb dat allemaal geprobeerd zelfs flashfxp en total commander maar geraakt met geen van de progjes eer in de relook. login: root pas: relook login: relook pas:relook vanalles heb ik geprobeerd vind het ook heel vreemd daar ik nergens iets terug vind dat anderen er ook problemen mee hebben. groeten: xbxzotje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen