klinkie Geplaatst: 10 mei 2002 Geplaatst: 10 mei 2002 Hallo Hieft er iemand ervaring met de orginele spaanse software van een 100. ik heb het peobleem dat de disec niet werkt,iemand anders ook? groeten andre dat zeg ik ..............linux
Satori Geplaatst: 10 mei 2002 Geplaatst: 10 mei 2002 @Klink260, Als je me de Spaanse soft stuurt, wil ik die wel in mijn deco laden, de eeprom bits goed zetten en vervolgens deze eeprom uitlezen. Dat wordt wel wat later op de avond. Ik denk dat je mijn email adres al hebt, anders stuur een PM. Groeten Satori
Gast Geplaatst: 10 mei 2002 Geplaatst: 10 mei 2002 hoi is er al een nieuwe kanalen lijst beschikbaar het gaat om een pioneer dbr100/2 en ik wil de versie 4.32 er in zetten alvast bedankt mij email is satteliet@hotmail.com
Satori Geplaatst: 10 mei 2002 Geplaatst: 10 mei 2002 Ik had deze voor het komend weekend gepland, maar ik ben behoorlijk ziek inmiddels, waardoor ik me erg slecht kan concentreren. Maar wat let je om alvast 4.32 er in te zetten en je deco zelf kanalen te laten zoeken. Dan ben je in elk geval over en kun je alvast kijken hoe je de verschillende encrypty systemen open kunt krijgen. Een nieuwe lijst is er zo in geblazen. Groeten Satori
Aanbevolen berichten