groeselt Geplaatst: 29 september 2007 Geplaatst: 29 september 2007 Ik ben alweer uren bezig met flashen maar niks nu weet ik tot dit al vaker gevraagd is en heb ook uren op internet liggen te zoeken en me precies aan de handleidingen gehouden maar niks Heb dit trouwens al een paar keer gedaan en toen lukte het. Maar goed, mijn probleem. Flashassistent en bootmanager beide niks nullmodemkabel en gewone utp kabel Geeft soms aan lookin up port of rpc 100000/5 on 192.168.0.1 en rebooting of geeft aan elfcopy failed. allemaal niks, tig keren geprobeerd, firewall uitstaan. ppcboot gedownload van deze site, lukt allemaal niks. wie heeft er een goede tip. crossover kabel heb ik niet ook nooit gehad en toch al geflashd in het verleden.
groeselt Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Geplaatst: 30 september 2007 heb nu ook geprobeerd met croosover enhanced kabel, maar ook niks.
Unetwork Geplaatst: 30 september 2007 Geplaatst: 30 september 2007 Leg eens uit wat je nu krijgt als je de box aandoet? Is alles goed met je PC? Ik heb namelijk wel eens problemen gehad maar toen de Box aan een andere PC geschakeld en toen ging alles wel goed. Firewall moet uit! Nulmodem kabel moet goed zijn Netwerk op half duplex' Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
groeselt Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2007 Ben eruit, heb ook een draadloos kaartje in laptop zitten, deze heb ik eruit gepakt en toen ging het. stoorde zeker. maar goed, nieuwe image erop zetten lukt dus, maar ik krijg er niet meer een goede settingslijst erin. mer dreamset en pet lijst, connecten gaat goed, maar zegt op het laats error. en op tv blijft staan write settings, na een tijdje gaat dit weg, hij zet er wel de satelieten in met zenders, maar zet de bouketten er niet in. en krijg gbox er niet in. heb nu powerboard erin gezet. waaraan kan dit weer liggen?
Unetwork Geplaatst: 1 oktober 2007 Geplaatst: 1 oktober 2007 Je moet daarna met dreamset reload settings doen je box daarna even rebooten. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
groeselt Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2007 is opgelost, lukte niet met dreamset, maar heb bestanden vis ftp naar de juiste directories gestuurd. dankje wel voor de antwoorden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen