Dilasso Geplaatst: 30 september 2007 Geplaatst: 30 september 2007 Beste lezer, Kan iemand mij vertellen waar ik in Pli Helenite de “rotor input power” (is 70) kan ingeven? Ik kan die optie namelijk nergens vinden, Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Henksat Geplaatst: 30 september 2007 Geplaatst: 30 september 2007 Blauwe knop -- Dreambox instellingen -- satellieten en transponders -- rotorinstellingen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Dilasso Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Geplaatst: 30 september 2007 Citaat: Blauwe knop -- Dreambox instellingen -- satellieten en transponders -- rotorinstellingen. Ja deze gegevens van jou kloppen, deze had ik ook gevonden alleen de inputregel voor de genoemde waarde ontbreekt, zie bijlage. Of verschijnt de regel pas als de rotor op de Dreambox is aangesloten? Dit is namelijk nog niet het geval. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Henksat Geplaatst: 30 september 2007 Geplaatst: 30 september 2007 Heb je die bladzijde ervoor bij satellietconfiguratie wel draaibaar ingesteld dan? Bij ziet dat blad er zo uit, zie bijlage. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
oudeis Geplaatst: 30 september 2007 Geplaatst: 30 september 2007 In mijn 500s ontbreekt die optie ook (ook PLi Helenite). Ik nam aan dat de 500 de stroom simpelweg niet kan meten. @Henksat: zijn die screenshots van een 500 of van een van je andere dreamboxen?
Dilasso Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Geplaatst: 30 september 2007 Citaat: Heb je die bladzijde ervoor bij satellietconfiguratie wel draaibaar ingesteld dan? Bij ziet dat blad er zo uit, zie bijlage. Ook op dit scherm mis ik de bovenste regel! Zie de bijlage. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Dilasso Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2007 Weet iemand nog een oplossing op mijn vraag waarmee ik dit topic ben gestard. Alstublieft dank u wel ;-)) Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
tripax Geplaatst: 1 oktober 2007 Geplaatst: 1 oktober 2007 Ik kan die instelling ook nergens vinden op de dm600, PLI helenite. Ik heb een stab HH120, en mijn probleem is dat het verschrikkelijk lang duurt om naar een andere satelliet te draaien... Ik gebruik de goto functie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen