Ga naar inhoud

[ Office 2007 ] bepaalde programma’s doen het niet meer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi

heb dit al eens in een ander topic gevraagd maar geen oplossing

sinds ik Office 2007 gebruik doen sommige programma's het niet meer goed.

DCP9 dit is om je Dragon file te contoleren.

Dragon loader voor loaderkaart via PC

Setedit dit is om je zenderlijst te bewerken.

kan de programma's wel openen maar als ik dan iets wil laden om te bewerken sluit het programma af.

weet één van jullie hier een oplossing voor??????

ik hoor het graag

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Je zou eens kunnen proberen om office uit de startup te halen, het kan namelijk heel goed mogelijk dat er bepaalde delen van office op zelfde geheugen adressen gaan hangen die de andere software die je wilt gebruiken ook nodig achten en dan krijg je conflicten.

Geplaatst:

Hoi

bedankt voor je antwoord misschien een stome vraag maar mijn kenis van Windows is niet al te groot bedoel je de map opstarten?

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

Ja in je menu die map opstarten, daar wordt office ook gestart als je de pc opstart en deze zou je dan even moeten weg halen om te kijken of je probleem nog steeds bestaat.

Even eruit halen dus:

1436168-Untitled-1copy.jpg

post-4648-1318259411,6941_thumb.jpg

Geplaatst:

heb daar gekeken maar daar staat alleen de map van Adobe verder niets

Mvrgr Sigma

Geplaatst:
Citaat:
heb daar gekeken maar daar staat alleen de map van Adobe verder niets

Dat is op zich vreemd want dan zou office dus niet gestart worden als je de pc start en zou je andere software het gewoon moeten doen tenzij je natuurlijk eerst een word of ander office programma opent voor je de nu falende software gaat gebruiken.

Kun je volgende proberen, herstart je pc raak geen office software aan na de herstart en start je andere software die fout ging en check of het werkt, anders moet je het probleem ergens anders gaan zoeken.
Geplaatst:

maakt niets uit het werkt niet.

heb hier nog 2 PC's staan en een nieuwe Laptop daar draaid office 2003 op en die doen het wel.

Er is ook nog iets anders de PC waar office 2007 op draaid geeft ook problemen met het vinden van de andere 3 in mijn thuis netwerk echter deze onderling geven geen probleem.

dus het moet haast wel aan office 2007 liggen.

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

Als office niet gestart wordt tijdens het booten van je PC moet het probleem toch ergens anders liggen en dan denk ik richting je netwerk instellingen, je zou ook alvorens verders te zoeken op office eens kunnen checken of er updates voor jou office klaar staan op de microsoft website om het maar gelijk goed te checken, het niet vinden van de andere pc´s via het netwerk heb ik ook last van gehad en daar kun je een tooltje voor downloaden genaamd winsockfix, echter zul je na het gebruik hiervan al je netwerk instellingen overnieuw moeten invullen.

Anders zou je ook kunnen overwegen office van je pc te gooien en dan je progjes testen en baat dat nog niet is heel office uitgesloten als het probleem en kun je deze gewoon weer terug installeren op je pc wat trouwens met office behoorlijk rap gaat.

Tja een echte oorzaak vinden voor je probleem is uitproberen.

Geplaatst:

ik weet bijna zeker dat het aan office 2007 ligt heb het namelijk op mijn nieuwe Laptop geïnstalleerd gehad en daar deden toen ook de genoemde programma's het niet.

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

Oké bedankt voor je hulp

maar dat is niet wat ik wil

ik hoop dat er iemand die me misschien wel een oplossing heeft.

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

Nou of het is een fout in die office 2007 of een fout in de software die afsluit, je zult 1 van de 2 moeten inleveren want ben bang dat hier niet zo 1 2 3 kant en klare oplossing voor is al hoop ik dat voor jou wel natuurlijk op ellende zitten we nooit te wachten.

Misschien heeft er iemand hier een enorme tip, ach je weet maar nooit verassingen komen soms uit zeer onverwachte hoekjes.

Geplaatst:
Citaat:
Oké bedankt voor je hulp
maar dat is niet wat ik wil
ik hoop dat er iemand die me misschien wel een oplossing heeft.

Ga naar start en dan run (In de Nederlandse versie heet dit waarschijnlijk uitvoeren). In de balk msconfig uitvoeren. Onder startup alle vinkjes verwijderen. Computer nogmaals opstarten en kijken of het probleem er nog is.

Daarna kan je via dezelfde weg de vinkjes 1 voor 1 terug zetten totdat het probleem er weer is.

Groet,

JJK
Geplaatst:

Nou ik kreeg een beetje hoop maar heb het geprobeerd maar het werkt niet.

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

misschien dat office een paar drivers overschreven heeft welke de andere programma's gebruiken.mijn advies installeer de andere programma's eens opnieuw misschien dat dat helpt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen