Gast Geplaatst: 30 september 2007 Geplaatst: 30 september 2007 Ik heb juist een motor geinstalleerd en uitgericht op de sirius 5°E. Ik heb beeld en ik ontvang ook hotbird 13E en atlantic bird 5W. Maar sats buiten deze hoek kan ik niet ontvangen. Wat doe ik verkeerd?
mifi Geplaatst: 30 september 2007 Geplaatst: 30 september 2007 Citaat: Ik heb juist een motor geinstalleerd en uitgericht op de sirius 5°E. Ik heb beeld en ik ontvang ook hotbird 13E en atlantic bird 5W. Maar sats buiten deze hoek kan ik niet ontvangen. Wat doe ik verkeerd? Dan staat waarschijnlijk de schuine as, waarom de schotel draait, te recht of te schuin. Die as moet je corrigeren, daarna de hoek van de schotel ten opzichte van deze as de andere kant op corrigeren. m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
leo1949 Geplaatst: 30 september 2007 Geplaatst: 30 september 2007 Dit probleem is hier al meerdere keren behandeld. En HIER zou de oplossing kunnen staan. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen